Strona 1 z 3

Jaki powinien być Kangoorek?

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 09:13
przez PanKot
Niedługo powinien pojawić się nowy model Kangoo.
Może jeszcze nie jest za późno i może ktoś z Renault France czyta nasze posty.
Może będziemy mieli jakiś wpływ na nowy projekt!

Proponuję pisać co należałoby zmienić zarówno w wyglądzie jak i w mechanice i elektryce torbacza.
Moim zdaniem autko ma duże zastosowanie turystyce, wypoczynku i w firmach toteż powinno być bardziej przystosowane do pracy - do przebywania w nim całymi godzinami i miejscem do pracy biurowej więc:
- na desce rozdzielczej powinno być dużo miejsca na położenie dokumentów i drobnych przedmiotów a jednocześnie wygodna do wypisania faktury i zjedzenia śniadania.
- schowki. Nasz samochodzik ma za mało schowków. Można zabudować miejsce pod siedzeniami na fajne szyflady.
Między siedzeniami a drzwiami jest również miejsce na schowek przy siedzeniu.
Podłokietnik na drzwiach też mógłby być otwierany a tam wnęka na portfel, papierosy.
- podłokietnik między siedzeniami powinien być na wyposażeniu standardowym - oczywiście otwierany.
- uchwyty na napoje powinny znajdować się w zasięgu kierowcy i każdego pasażera.
- rozkładane stoliki-blaty na tyle przednich siedzeń oraz kieszenie w oparciach też powinny być standardem.
- tylna kanapa prócz możliwości niezależnych składań siedzeń powinna mieć tegulację opchylenia oparcia i przesuwania przód-tył.
- nawiewy. Brak jest nawiewów na tylną pasażerską część kabiny. skoro jest tunel środkowy i progi są bardzo grube to dlaczego nie puścili tamtędy przewodów wentylacyjnych?!
- przedział bagażowy. Powinny być schowki w bocznych ściankach na podstawowe akcesoria: trójkąt, apteczka, latarka i jakieś kosmetyki samochodowe czy też butelkę płynu do spryskiwacza, oleju.
Tylne drzwi/klapa też mają pustą przestrzeń pod tapicerką.
Na oparciach tylnych siedzeń też znalazłoby się miejsce na pakowne kieszenie na płaskie przedmioty.
Na podłodze znajdują się 4 punkty mocowania przedmiotów. A dlaczego nie 8 albo 10. Dałoby się wtedy fajnie podzielić tą przestrtzeń za pomocą siatek gumowych tworząc przedziały ładunkowe na drobne zakupy lub oddzielające ładunek.

Mam rocznik 98. Może w nowszych modelach już wprowadzono pewne udoskonalenia ale... czy wszystkie?

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 11:08
przez kerry
UUU! Żeby się tylko nie skończyło jak w jednym z odcinków "The Simpsons", jak pozwolili Homerowi zaprojektować wóz :lol: Do projektu wstawił wszystkie rzeczy które są "absolutnie niezbędne" kierowcom (m.in. z rzeczy drobnych - kolorowe nakładki na antenę, żeby można było poznać auto na parkingu - tyle zapamiętałem:) Firma, która zaprezentowała prototyp tego wozu (był koszmarny!) szybko splajtowała...:)

Re: Jaki powinien być Kangoorek?

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 11:28
przez branio
Powinni, powinni :!: :!:
Przód-by nie wyglądał jak R4.
Drzwi-pokryć,by nie było blachy.

PanKot napisał(a): tegulację opchylenia

Czy Ty za wysoko nie mierzysz :!:
Nie wiem czy to Maybach albo Lamborgini ma :!: :lol:

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 11:41
przez kaLasz
tylne światła.....
zawsze uważałem to za mankament w kangurach..
dla mnie są za mało widoczne (oczywiście nie przeze mnie tylko innych kierowców ;))
resztę dopiszę później - jak trochę pojeżdżę więcej :)

Re: Jaki powinien być Kangoorek?

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 12:17
przez PanKot
branio napisał(a):
PanKot napisał(a): regulację opchylenia

Czy Ty za wysoko nie mierzysz :!:
Nie wiem czy to Maybach albo Lamborgini ma :!: :lol:


Taki potworek jak Multipla ma z tyłu regulowane siedzenia we wszystkich zakresach, to co, Kangoorek nie może też tak mieć?!

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 13:34
przez kavka
A ile by wtedy kosztował ten Ka :roll: ngoorek

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 15:39
przez PanKot
Dla producenta to już żadne koszty a do sprzedaży nie powinno byc drożej niż 1.000,-zł
Gdybym miał warunki - jakies podworeczko, garaż to sam bym to zrobił.
A tak... w blokowisku... to nierealne.

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 17:04
przez kavka
No tak tylko każdy wydany 1000 przez producenta to powyżka ceny auta o ...... no jakieś 3 , 4 razy dla klienta :lol: :wink:

PostNapisane: piątek, 2 września 2005, 21:20
przez loocky

Po pierwsze wrócić do staego wyglądy maski tzn. bez tego zgięcia na środku.
Po drugie wprowadzić kangoo dwu kolorowe jako opcje tzn. według przetłoczeń nad nadkolami i linią je łączące jeden kolor poniżej drugi powyżej.
Po trzecie zaprzestać produkcji klap do kango, bo drzwi są lepsze :wink: <joke>

PostNapisane: sobota, 3 września 2005, 20:45
przez m
Powinien być tylko mój :twisted: :twisted: :twisted: :D