skarb napisał(a):Ja z moich doświadczeń mogę Ci powiedzieć, że po usunięciu wszystkich wad fabrycznych specjalnie się nic nie dzieje i nie psuje.
MZ_MZ napisał(a):grzes46 napisał(a):Witam Was serdecznie.
Żarówki reflektorów też palą się często, ale jest wyjście. Przednie żarówki świateł pozycyjnych mają dwa włókna wystarczy w komputerze ustawić w serwisie drugie włókno 21W jako do jazdy dziennej i spokój. Pozdrawiam cześć.
Czy to informacja sprawdzona? Słyszałem, że nie da się bo nie ma instalacji (przewodów).
arthi napisał(a):Moge potwierdzic, jak juz sie uporasz z wadami w twoim egzemplarzu to jak na moj gust jest miod malina i odpukac wszystko dziala jak nalezy. Sam serwis dziala tez bardzo dobrze i przynajmniej mi nie robili problemow. Mialem wode na podlodze, wysuszyli poprawili fabryke, uszleczelki zardzewiale wszystkie wymienili na nowe i poprawili fabryke, zbyt szybko zuzyly sie klocki tyl wymienili na swoj koszt, mieszek nowy, kilka babli na wewnetrznej stronie drzwi, malowanie wszystko zrobili szybko i bezbolesnie. Silnik dziala jak szwajcarski zegarek, a promien zawracania jak w smarcie. Jak na moj gust troche za glosno w srodku, ale to tylko taki troche bardziej wypasiony dostawczak, wiec nie mozna wymagac cudow.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości