przez lansat sobota, 12 września 2009, 08:00
Witam
Termin został wyznaczony ,obiecali ,że wymienią rozrząd ,przyjechałem na tą wymianę -szczegóły są opisane w pierwszych postach ,lecz gdybym wiedział ,ze zamiast kompletnego rozrządu wymienią pasek tylko a ponadto założą go odwrotnie to nigdy nie płaciłbym za dodatkowe gwarancje.
Ta korespondencja którą zamieściłem być moze nie pokaże w czarnych barwach tych firm , być może zbyt dobitnie zostali potraktowani ,a zkorespondencji nie wynika ,ze ich obraz jest tak czarny jak opisy w postach -jak to stwierdził kolega Lucass- jednak ja uważam ,ze postąpili nieuczciwie , ja sam poniosłem koszty napraw , części , holowania . Poniżej częśc korespondencji , którą prowadziłem już po awarii auta ,które szczerze mówiąc do dziś już nie chodzi tak jak wczesniej
Od: LANSAT
Do: SZEF KANGOOR.PL <szefkangoor@gmail.com>
Data: Niedziela, 8 Marca 2009 21:42
> Witam
>
> Serdecznie pozdrawiam Pana .Chciałbym Panu pogratulowac wyboru firmy
> która przygotowuje auta przed wyjazdem do klienta w Bydgoszczy-nazwę
> będe pamietał jeszcze długi czas -"Mateo".Sprawa z wymiana rozrządu w
> aucie ,które od Pana zakupiłem jest Panu znana więc się nie będe
> powtarzał ,traktuję Pana jako uczciwego człowieka który doprowadził
> sprawę do końca ,auto trafiło do warsztatu -wymieniony został tylko
> pasek ,chociaz w ksiązecze widnieje że rozrząd .
> I tak sobie jeżdziłem do początku marca , po czym auto musiało zostać
> scholowane do warsztatu.
>
> nie będę juz wspominał o kosztach-naprawa,ściagniecie auta , zakup
> kompletnego rozrządu ,
> Diagnoza mechanika .Pasek rozrządu jest paskiem ,który musi chodzic w
> okreslonym kierunku ,są strzałki na każdym z pasków ,mechanik Mateo
> zakładając pasek do mojego auta woogóle sie tym nie przejął założył
> odwrotnie ,mam ten pasek zachowany mogę Panu przesłac by Pan zobaczył
> jak wyglada taki pasek po 8 tys od wymiany
> Napinacz -poprosiłem ,sprawdzcie Panowie ,jesli bedzie konieczność
> wymiany prosze wymienic zaproponowałem ze mogę dopłacić ,pozostał stary
> po tej awarii okazało się ze ma bardzo duze luzy , podobnie rolka
> prowadząca
>
> Nie bedę się dalej rozpisywał , zyczę udanej sprzedaży postaram się w
> wolnej chwili za pomoca internetu ,(sa tam rózne fora )-opisac jak
> wygląda zakup auta od Państwa oraz przekaże przyszłym nabywcom jaka jest
> fachowośc warsztatu Mateo
Od: SZEF <szefkangoor@gmail.com>
Do: LANSAT KANGOOR samochody dostawcze - Bydgoszcz oddzial regionalny <bydgoszcz@kangoor.pl>
Data: Poniedziałek, 9 Marca 2009 09:17
Witam. Przepraszam za zaistniałe kłopoty.
Proszę o numer Pana konta. Jeżeli wina leży po stronie Mateo, zwrócę Panu
koszty serwisu, a następnie będę je egzekwował w tej firmie.
Z pozdrowieniami
KOMIS KANGOOR
AUTA DOSTAWCZE PO NIEMIECKIEJ POCZCIE
Bydgoszcz ul. Moniuszki 12 ( przy dworcu PKS ) PLAC
Warszawa Łomianki ul. Brukowa 21 ( przy trasie nr 7 na Gdańsk ) PLAC
Olsztyn ul. Głowackiego 28/704 10-448 BIURO ZARZĄDU
tel. 505 - 790 - 710
tel. 500 - 582 - 288
Od: LANSAT
Do: SZEF <szefkangoor@gmail.com>
Data: Wtorek, 10 Marca 2009 10:19
Witam
W załaczniku przesyłam panu kopię faktury ,zapewniam Pana ze powodem
zakupu nie była chęć posiadania częśći do Kangoo a ja nie mam na co
innego wydawać pieniędzy -Na fakturze nie ma jednoznacznie napisane
Renault Kangoo ,niemniej jesli się numery napinaczy wpisze do katalogu
firmy INA to wskaze ze to jest dokładnie do tego auta , pasek rozrządu
jest firmy Gates .Gdyby serwisujaca dla Pana firma chciała obejrzeć w/w
części mogę je przesłać .Zgadzam się jesli to konieczne na powołanie
niezaleznego rzeczoznawcy
Nauczka dla mnie by przy zakupie kolejnego auta nie wierzyć w żadne
gwarancje.
Czemu w tym kraju panuje zasada -byle tylko klient zapłacił za auto i
wyjechał za bramę ,rozsądnie myslac jesli ktoś będzie zadowolony z
zakupu poleci firmę od której kupował następnemu , jesli zaś będzie
odwrotnie będzie przestrzegał przed interesami
Przesyłam Panu numer konta ,od Pana zależy jak zakończy Pan tą sprawę .
Ja musiałem auto scholowac ,kupić częsci i zapłacić mechanikowi za
wymiane .Dalsza jazda tym autem groziła kompletnym uszkodzeniem silnika
Mój numer konta: 75 ...... ....... ............(numer wykasowano)
Pozdrawiam
Od: SZEF <szefkangoor@gmail.com>
Do: LANSAT
Data: Wtorek, 10 Marca 2009 11:43
Dziś będę miał pisemną odpowiedź firmy MATEO.
Z pozdrowieniami
KOMIS KANGOOR
AUTA DOSTAWCZE PO NIEMIECKIEJ POCZCIE
Bydgoszcz ul. Moniuszki 12 ( przy dworcu PKS ) PLAC
Warszawa Łomianki ul. Brukowa 21 ( przy trasie nr 7 na Gdańsk ) PLAC
Olsztyn ul. Głowackiego 28/704 10-448 BIURO ZARZĄDU
tel. 505 - 790 - 710
tel. 500 - 582 - 288
Od: LANSAT
Do: SZEF <szefkangoor@gmail.com>
Data: Piątek, 27 Marca 2009 22:09
Witam Pana serdecznie
Jako,ze nie potraficie się przyznac do błedu -chciałem sprawe załatwić
jak z profesionalistami-przynajmniej zwrot pieniedzy za czesci zarówno
firma Kangoor jaki Mateo(super mechanicy) ,(przypomne wziął Pan 500
tytułem gwarancji przy zakupie auta ,a polega ona na obietnicach w
jakim to super stanie sa auta a kończy sie na wyjeżdzie poza brame
wasdzego placu z autami ) przystępuje do działania tak jak to opisałem
w poprzednim e mailu .Obowiazkiem moim jest ostrzec innych by się nie
nabrali na to co ja .
Pozdrawiam serdecznie i życze udanej sprzedaży(postaram sie Wam w tym
skutecznie pomagać sukcesywnie Was reklamując w internecie
Miłego weekenndu
kolejny kontakt zarówno z szefem -telefoniczny nie był juz możliwy , na tego ostatniego meila też nie otrzymałem odpowiedzi .
Ja dzieki Wam , szanowni użytkownicy zamierzenie swoje spełniłem ,opisałem problem , przedstawiłem ich jakość jeśli ktoś spośród czytających to szukał opinii na ich temat , mógł zobaczyć opinie niezadowolonego klienta ,są jak widać również zadowoleni z interesów u nich , więc dyskusja nie toczy sie tylko po to aby przedstawiać ich w czarnym świetle .
Liczyłem ,ze przyznają się do błędu , zabrakło im odwagi ..... podobnie łudziłem się ,ze skoro spartaczyli to chociaż czesciowo poniosą koszty ......i tu sie pomyliłem
Pozdrawiam