agaimariusz napisał(a):ano dużo - olej zapewnia chłodzenie silnikowi, jeśli nie trzyma on swoich parametrów dochodzi do przegrzania. Co do kosztów mogę przedstawić fakturę za części. Naprawy dokonano zgodnie z wytycznymi Renault, czyli wszystkie uszczelki, paski, rozrząd, pompa, wszelkie płyny itd - poza tym sam koszt ani sposób naprawy nie jest kwestionowany przez oprawców.
agaimariusz napisał(a):Ja chciałem oszczędzić wybierając olej i to już jest dla mnie kara i dość kosztowna nauczka a to że z olejem było coś nie tak potwierdza krętactwo jakie prezentują obie firmy. . A co do naprawy nie chciałem już oszczędzać - przy rabatach jakie mam w ASO było mi obojętne gdzie zrobię autko a choć wiem że części są dobrej jakości a robota dobrze zrobiona i mam gwarancje na naprawę.
skarb napisał(a):agaimariusz napisał(a):J
6. Po co wymieniałeś rozrząd ? Czy miało to jakikolwiek związek z wymianą uszczelki pod głowicą - czy też z uwagi na przebieg ? Czy może w Twoim ASO stwierdzono, że przy wymianie uszczelki wymienia się rozrząd ?
MiGo napisał(a):skarb napisał(a):agaimariusz napisał(a):J
6. Po co wymieniałeś rozrząd ? Czy miało to jakikolwiek związek z wymianą uszczelki pod głowicą - czy też z uwagi na przebieg ? Czy może w Twoim ASO stwierdzono, że przy wymianie uszczelki wymienia się rozrząd ?
Tylko się wtrącę. Przeważnie rozrząd (pasek+rolka) wymienia się po zdjęciu głowicy, ze względu na potencjalną możliwość skrócenia żywotności paska (2 razy się go nie naciąga) - praktyka z serwisu Daewoo/Opel. Poza tym jeśli zwala się głowice do wymiany uszczelki, to koszt paska to już ułamek ogólnych kosztów naprawy i na tym się nie oszczędza.
Pozdrawiam
Michał
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości