Strona 3 z 21

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 17:45
przez Borek
Chyba jedynym plusem samochodu to zwiększony rozstaw kół (tak mi się przynajmniej wydaje, że jest szerszy jak poprzednicy), ale jak poczytam co się tu wyprawia to i tak:
skarb napisał(a):Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"



PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 18:56
przez hulltaj
To chamy sfrancuziałe lub francuzy schamiałe tak Ci raczyły odpowiedzieć Skarbie?? To i ja się dokładam!!
skarb napisał(a):Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"



PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:
[/quote]

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 19:14
przez wareks
Jak kupiłam mojego pierwszego w roku1998 i pojechałem pochwalić rodzicom to mój ojczulek
zaglądając przez okno rzucił przez zęby "większego g...na kupić już nie mogłeś" :lol:
On już w tedy się poznał.
A ja syn niewdzięczny kupiłem teraz do kompletu "brzydką kupę" i też mu się pochwale jak nadarzy się okazja.




skarb napisał(a):Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"



PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:
[/quote][/quote]

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 20:34
przez Lucass
a-kwiaty napisał(a):
lam3r napisał(a):On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
A nastukać Ci?:-)
Przyjmę z pokorą - zdania nie zmienię :twisted:

no to Ci nastukam:-D

Podtrzymujesz to do wszystkich co maja zdanie jak Lucass ? :shock:

No to lam3r jak będziesz stukał?
Po kolei czy hurtowo? :mrgreen:

EDIT: O Rany, bym zapomniał :shock:

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 22:33
przez lam3r
Lucass napisał(a):
a-kwiaty napisał(a):
lam3r napisał(a):On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
A nastukać Ci?:-)
Przyjmę z pokorą - zdania nie zmienię :twisted:

no to Ci nastukam:-D

Podtrzymujesz to do wszystkich co maja zdanie jak Lucass ? :shock:

No to lam3r jak będziesz stukał?
Po kolei czy hurtowo? :mrgreen:


W temacie wyraziłem zdanie dość precyzyjnie, a a-kwiaty to na przyjemność musi zasłużyć:-)

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).

Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: piątek, 26 lutego 2010, 23:06
przez ticky
Posiadacz Kangoo II. Sierpień 2008. Przebieg 45 tkm.

Usterki, problemy i inne wyczyny Kangoo II:
1. Dzwoniący wentylator (coś w półce - opis był już na forum innego użytkownika) - przy najbliższej okazji w ASO.
2. Wymienione klocki tył po 20 tkm w ASO.
3. DO WYMIANY klocki przód i tył, tarcze przód i tył - rozmowy na ten temat trwają z Renault Polska. (od razu powiem, że NIE, nie jestem kierowcą sportowym, który używa Kangoo do jazdy na torze wyścigowym)
4. Latająca osłona lewarka zmiany biegów.
5. Słabe nagrzewanie.
Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).

Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT."


PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: sobota, 27 lutego 2010, 00:24
przez dempsej
Hmmm, w sumie na mojego specjalnie nie narzekam (190000 i procz pierdol to w sumie nic.. no wspomaganie padlo.. i silownik centralnego.. i tarcze i klocki.. 3x ;] i wycieraczka z tylu ALE POZATYM spoko ;P, a mam 1.5 dCi (tfu, tfu!)), lecz "dwójka" mi jakoś nie podeszła, od pierwszego dnia kiedy ją zobaczyłem/przejechałem się. I jeszcze ten majtkowy kolor, bue :(
Kangoo I Ph II wcale nie jest brzydki, jak na skrzynke pocztowa oczywiscie ;P

A skoro Renault chce reklamy (i to na forum, zgrozo, FANÓW Kangoo(!)) to niech ma....

skarb napisał(a):Jako posiadacz RENAULT (zapomnieliscie dodac ;P) Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).


Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT.
"



PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: sobota, 27 lutego 2010, 07:56
przez skarb
ticky napisał(a):Posiadacz Kangoo II. Sierpień 2008. Przebieg 45 tkm.

Usterki, problemy i inne wyczyny Kangoo II:
1. Dzwoniący wentylator (coś w półce - opis był już na forum innego użytkownika) - przy najbliższej okazji w ASO.
2. Wymienione klocki tył po 20 tkm w ASO.
3. DO WYMIANY klocki przód i tył, tarcze przód i tył - rozmowy na ten temat trwają z Renault Polska. (od razu powiem, że NIE, nie jestem kierowcą sportowym, który używa Kangoo do jazdy na torze wyścigowym)
4. Latająca osłona lewarka zmiany biegów.
5. Słabe nagrzewanie.



No to mi jeszcze ticky przypomniałeś o tej latającej osłonie lewarka - bo myślałem, że to tylko u mnie i jako małą pierdołę to sobie odpuściłem.

Z brzęczącym wentylatorem też mam problem. Myślałem, że usuną to przy wymianie mieszalnika i kupa.

Widzę, że wszystkie usterki potwierdzają się w większości egzemplarzy.

Zrobili jednak wielkie gówno zamiast samochodu i jeszcze się nie chcą przyznać.

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: sobota, 27 lutego 2010, 09:43
przez czART
Marek_Bielsko napisał(a):
ART napisał(a):
No i PODBIJAM (po wielu przeczytanych do tej pory postach):

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


Z mała poprawką: nie kupujcie NIC - poczekajcie na poprawiony model KANGOO :mrgreen:

czART :evil:


Ja też podbijam, ale też z poprawką.

Poczekajcie do 2013 roku i kupcie poprawione Kangoo II ph II :D


Zgadzam się - mówimy o tym samym ;)

Z mała poprawką: nie kupujcie NIC - poczekajcie na poprawiony model KANGOO

czART :twisted:

Re: WADY FABRYCZNE W KANGOO II 2008 ZASTANÓW SIĘ ZANIM KUPISZ !

PostNapisane: sobota, 27 lutego 2010, 10:45
przez lam3r
U mnie nie wystąpił jedynie problem klocków i tarcz... choć w tym tygodniu podjadę sobie to sprawdzić.
Co do usterek gwarancyjnych to miałem tak:

1) wentylator nawiewu - wymieniony na gwarancji
2) buczenie (prawdopodobnie grzałki podgrzewacza) - "możemy Panu wyłączyć, bo TTTM"
3) źle działająca klimatyzacja w trybie automat - nadal walczę z ASO i Renault Polska:-)
4) "zamarzająca" skrzynia biegów przy temp. poniżej 15C - wymieniono kasetę
5) wiązka kabli podświetlenia rejestracji - wymienione na gwarancji
6) pękający mieszek drążka zmiany biegów - wymienione na gwarancji

Dodatkowo podczas przeglądu i rozbierania kokpitu, celem wymiany wentylatora, porysowano 3 elementy. Dwa z nich wymieniono mi na nowe. Trzeci był na tyle niewiele uszkodzony, że sobie odpuściłem:-)

I teraz najważniejsze.

Aktualne Kangoo kupiłem jedynie z sentymentu do Klubu. O samego początku mówiłem, że jest brzydkie - zwłaszcza w kolorze majtek. Do dzisiaj nie rozumiem tych którym się w tym zestawieniu podobało, a było ich dość dużo. Teraz mam nauczkę - w firmie nikt tego nie rozumiał i teraz wiem, że mieli rację. Miałem możliwość kupienia, w cenie Kangoo, każdego innego nowego auta... niekoniecznie kombiwana. Ja się uparłem i mam za swoje. Za niespełna 4 lata kończy się leasing i wtedy... no właśnie nie wiem jak będzie. W naszej firmie były już 3 Renault... i to chyba koniec kariery tej marki. Za każdym razem, gdy jestem w salonie Nawrot, oglądam sobie stojące tam samochody... i każdy ma jakieś wady. A to krzywo zamontowane drzwi, a to odstające tylne światło. Ostatnio nawet znalazłem takie drzwi w Renault Grandtour, gdzie w narożniku była dziurka na spawie.
Na koniec dodam, że nie było by problemu, gdyby ASO usuwały te usterki z "przepraszamy" na ustach. Niestety, o każde pozytywne rozwiązanie trzeba walczyć, jakby się coś próbowało wyłudzić.

Jako posiadacz RENAULT (zapomnieliscie dodac ;P) Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.

Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.

W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :

1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).

Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.

Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.

Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.

Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.

KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!

JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008

KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.


BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"

ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT."


PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol: