Strona 1 z 1

Witam wszystkich

PostNapisane: sobota, 27 września 2014, 21:37
przez karo3003
Witam wszystkich

Dzisiaj stałem się (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem Kangoo'ra. Kupiony praktycznie w ciemno z ogłoszenia na otomoto: http://tiny.pl/q64b5
Postaram się zaprezentować ładne zdjęcia, narazie tylko te z ogłoszenia :) Wybór padł na benzyniaka do zagazowania... A więc:
- produkcja 2004 rok
- 1.6 16V - nie wiem ile ma mocy bo rozstrzał w opisach ogromny ;)
- skrzynia automatyczna 4 biegi
- klimatyzacja
- podgrzewane przednie fotele
- schowki jak to się mówi "lotnicze"
- halogeny
- 2x odsuwane drzwi
- elektrycznie sterowane szyby i lusterka
- 4x Airbag
- ABS

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i mam nadzieję, że na forum będę zaglądał często ale nie z powodu poszukiwania odpowiedzi na tematy usuwania usterek :) Na wstępie niestety mam dwie: nie działa pokrętło od temperatury w nawiewie - poprzednik coś uszkodził, a także huczą strasznie opony z tyłu - całe szczęście, że mam zimówki prawie nowe na zmianę ;)

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: sobota, 27 września 2014, 21:44
przez slay
Witamy :)
1,6 fajny Założysz półka i już będzie ciszej ;)

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: sobota, 27 września 2014, 21:45
przez skawina
Heja! Zróbże zdjęcia jak tam wygląda tylne zawieszenie? :) Może coś trze, a nie opony? ;)

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: sobota, 27 września 2014, 22:02
przez Lucass
Witaj :)
Masz 95 KM jeżeli nic nie było grzebane. Tylko taka moc tego silnika występowała w Kangoo I

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: niedziela, 28 września 2014, 09:13
przez Mascot
Cześć i czołem :)
W automacie się nie spotkałem, jak to jeździ :D ?

Odnośnie temperatury - zdejmij panel. Musisz pierw wysunąć tą półkę pod panelem ogrzewania, później odkręcasz 2 x Torx. Panel musisz wyjąć pod kątem, nieco szarpiąc. Być może zerwał się zaczep linki.

Re: Witam wszystkich

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 13:26
przez karo3003
Dziękuję za sugestie... A więc tak:

1. Półka kupiona - udało się w jasnym kolorze w super stanie - niestety brak jednego plastika, tego najbliżej klapy który zapobiega podskakiwaniu ale może gdzieś dokupię :)

2. Opony wymienione - nic już nie huczy - jest gitara :)

3. Zdjęcia zawieszenia wstawione w odpowiednim dziale :)

4. Pokrętło temperatury zrobione - była ułamana końcówka gdzie zahacza się cięgło, kupiłem inne pokrętła i przełożyłem sam plastik z zębatką - koszt 40zł

5. Kupiłem radio z CD Cabasse Auditorium - chyba max co można wstawić, żeby zachować funkcjonalność pilota przy kierownicy i wyświetlacza :) - koszt 65zł z wysyłką

6. Automat - BAJKA! - każdemu polecam, to mój pierwszy i jestem bardzo zadowolony - nic nie szarpie, zmienia biegi delikatnie i adekwatnie do tego jak kierowca jeździ (jak po emerycku to bardzo szybkie zmiany i śmigam na 4 biegu cichutko i powolutku a jak się wtedy depnie w podłogę to kręci do 6000 obrotów :) nie ma co oczekiwać, że wgniata w fotel i asfalt się topi ale wczoraj bez najmniejszego problemu 160km/h osiągnąłem bez stękania i byłoby więcej ale... po co - zrobiłem to tylko, żeby sprawdzić jak działa automat w trybie sport)

7. Pojawiła mi się nowa usterka, w sumie ciężko to nazwać usterką ale... - jak obracam kierownicą to coś mi trzeszczy w kabinie. Wiem na 100%, że nie jest to maglownica, łożyska kolumn ani nic pod maską, to coś na kolumnie, czasami delikatnie i tylko w jakimś położeniu a czasami (na przykład wczoraj w trakcie dnia) cały czas, doprowadzając mnie do szału...

8. W przyszłym tygodniu zakładam LPG i robię rozrząd, olej skrzynia + silnik

9. Kupiłem nowe obudowy do kluczyków bo stare już sfatygowane i w miejscu przycisków mam dziurki... Ale żeby nie było tak prosto, będę musiał przypiłować płytki elektroniczne bo takie obudowy jak są u mnie, jak mi to przekazali w sklepie z takimi bajerami: "są Nissanowskie, bardzo rzadkie i praktycznie nie do dostania a płytkę trzeba delikatnie przypiłować i będzie pasować do standardowej obudowy dwuprzyciskowej" - koszt 28,58zł z wysyłką :)