wznowionego (nie odzyskalem hasła) klubowicza. Ponownie przedstawię się:
R.K. 1998 - 1,2 8V - nadal kręci z młodzieżą niepełnosprawną ze Stowarzyszenia po Warszawie (niedługo 500 kkm),
R.K. 2002 - 1,2 8V - po 4 latach przy przebiegu 90 kkm poszedł w dobre ręce,
R.K. 2006 - 1,2 16V - przed zmianą właściciela przy przebiegu ok. 110 kkm.
Z forum korzystam od kilku lat - szczególnie przydało się przy kłopotach z odpalaniem silnika (czujnik położenia wału). Przy R.K. I faza II należy dbać o kontakty serwisowe, ponieważ wymiana rozrządu oraz regulacja luzu zaworow w wykonaniu firmowego serwisu są bardzo drogie, a opublikowane ceny ryczałtowe nie obejmują wszystkich operacji i materiałów. Jeśli w krajowym R.K. 1,2 16V mówimy o:
1) regulacji zaworów - to oznacza to brak regulacji hydraulicznej i o terminie jej prowadzenia informuje dobry mechanik.,
2) wspomaganiu kierownicy - to oznacza to urządzenie hydrauliczne skore do figli przy przebiegu ok. 90-100 kkm.
Pozdrawiam
Piotr - 3kangurek2005