Strona 1 z 1

Siemka

PostNapisane: piątek, 28 grudnia 2012, 20:37
przez zchemik
Siemka
obecnie posiadam poczciwe R19 1.8 F3P mono :) ale zastanawiam się nad kupnem kangura na firmę :)
ze względu na ograniczenia finansowe ok. 9tys i obowiązkowo auta z VAT-1 :) zastanawiam się nad silnikiem jaki najlepszy jakiego unikać :)
cały czas po głowie mi chodzi poczciwe zwykłe 1,9D i zastawiam sie na co zwracać szczególną uwagę :)
Pozdrawiam
Arek

Odp: Siemka

PostNapisane: piątek, 28 grudnia 2012, 21:36
przez Szumak
1.9D jakkolwiek trwały silnik to jednak kangur bedzie już mocno wysłużony... zwracaj uwagę na ogólny stan pojazdu. W remont samego zawieszenia i tak włożysz niemało.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 916D za pomocą Tapatalk 2

Re: Siemka

PostNapisane: piątek, 28 grudnia 2012, 21:42
przez edpawel
Witaj , unikaj silników dci jesli auto bedzie z dużym przebiegiem , również unikaj z napedem na 4x4 , oraz strzeż się elektrycznego wspomagania w wersjach z klimatyzacja :< najlepiej szukaj z normalna pompą wspomagania (pompa wspomagania na pasek wystepuje bez klimy , z klimą wystepuje na silniczek elektryczny )
Ja posiadam 1.9Dti 80km , nawet nie jest tak zle z przyśpieszeniem , zwykłe silniki 1.9D dzielimy na dwa D55 55km i D65 65km ,(są tez dwa rodzaje pomp sterowane potencjometrem i na linke ) , nie jezdzilem innym kangoo jak swoim ale D55 to chyba zbyt mułowata jdenostka napedowa... :D

Zastanów sie nad silnikiem 1.5 Dci ale z mniejszym przebiegiem :D

Szumak napisał(a):1.9D jakkolwiek trwały silnik to jednak kangur bedzie już mocno wysłużony... zwracaj uwagę na ogólny stan pojazdu. W remont samego zawieszenia i tak włożysz niemało.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 916D za pomocą Tapatalk 2

chyba zkadś to znam :D

Re: Siemka

PostNapisane: piątek, 28 grudnia 2012, 22:15
przez Mascot
edpawel napisał(a):Zastanów sie nad silnikiem 1.5 Dci ale z mniejszym przebiegiem :D



Niepalony, od niemca-dziadka, jedynie 99 999 km :D
Jak dbasz to masz, od egzemplarza też zależy ( dCi lubi trasę ).
Są też benzyniaki; 1,2 będzie kluska. 1.4 ma 75 koni, można gaz, prosty silnik na łańcuchu ( w Meganie przeleciał mi 240 tyś. śmiga - chyba - do dziś ). 1,6 - nie znam, ale są jego posiadacze na forum ;)

Odp: Siemka

PostNapisane: piątek, 28 grudnia 2012, 22:45
przez Szumak
1.4 jest na łańcuchu? Pierwsze słyszę! Nie bym zaprzeczał ale nawet w książce serwisowej mam rozrysowany pasek...

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 916D za pomocą Tapatalk 2

Re: Siemka

PostNapisane: piątek, 28 grudnia 2012, 23:18
przez Mascot
Ups, wpadka :lol:
Człowiek uczy się całe życie ! :idea:

Re: Siemka

PostNapisane: sobota, 29 grudnia 2012, 21:37
przez dostawca
Kangoo na firmę? 1,4, 8v! na benzynie nie pali prawie nic, a na gazie to będzie po taniości, tylko zabezpieczyć przed rdzą podwozie i jazda. Za 100zł jestem nim w stanie zrobić 240km po podkarpaciu(a tu drogi nie należą do najprostszych(tym bardziej że jestem 20km od słowaków) jadąc do 90-100km/h
Remont od ostatnich 50tyś zawierał filtry, olej, klocki tylną belkę ale auto ma ponad 300tyś i uszczelnienie antenki...
Polecam z tym silnikiem, 1,9dti do firmy się nie nada, ludzie nie dbają, auto poszło na szrot, pompa padła zawiecha się rozjechała ogólnie szyby były tylko nadające sie...

Re: Siemka

PostNapisane: niedziela, 30 grudnia 2012, 10:38
przez Lucass
dostawca napisał(a):Za 100zł jestem nim w stanie zrobić 240km
Ja 450. 1,6 16 na gazie.

Re: Siemka

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 10:09
przez dostawca
:) Moim 1,6 pewnie robię o 1/3 mniej niż Ty jakbym miał gaz :) niestety, wał robi swoje ;)

Re: Siemka

PostNapisane: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 18:37
przez edpawel
dostawca napisał(a): pompa padła zawiecha się rozjechała

Również miałem problem z pompa paliwa , koszt 600zł za regeneracje uszczelniaczy , nielicząć wyciągniecia pompy i dowiezienia do serwisu 100km w jedną strone :?
z zawieszeniem tez mialem problemy... nowe wahacze i oczywiscie sworznie wahacza , tył nowe amorki , wymiana jednej sprężyny od zawieszenia, nowe tarcze i klocki , nowe pierscienie abs , wyciek ze szkrzyni , kolumna kierownicza zakupiona używana bo stara strasznie ciekła, problem z przewodami od wspomagania i pompą wspomagania ,padniety rozrusznik,wymiana paru przewodów w hamulcach i wyciaganie pompy abs bo gwint z nowego przewodu nie chciał sie spasowac i przez to uszkodzilem gwint ale po przegwintowaniu i zalozeniu starej koncówki dałem rade złozyc bez ofiar , spalony przekaznik świec i jeszcze by sie cos znalazło na tej liscie lol :lol:
tak to jest jak sie niema kasy na nowe auto a jezdzic trzeba... :roll: