Tu możesz zamieścić informację o wypróbowanym przez siebie sklepie, warsztacie, specjaliście.
Jeśli nie byłeś zadowolony może to być również ocena negatywna.
Dopisywać posty w istniejącym już wątku można jedynie w celu uzupełnienia oceny tego samego podmiotu.
W tytule wątku proszę podać: /W/ - warsztat lub /S/ - sklep lub /INNE/ oraz MIASTO i ADRES firmy.
Treść posta powinna zawierać ocenę wraz z subiektywnym uzasadnieniem.
przez Marek_Bielsko piątek, 26 lutego 2010, 10:20
ART napisał(a):No i PODBIJAM (po wielu przeczytanych do tej pory postach):
KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!
JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008
KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.Z mała poprawką: nie kupujcie NIC - poczekajcie na poprawiony model KANGOO
czART

Ja też podbijam, ale też z poprawką.
Poczekajcie do 2013 roku i kupcie poprawione Kangoo II ph II

-
Marek_Bielsko
- Antykangoorowicz

-
- Posty: 2018
- Dołączył(a): niedziela, 2 listopada 2008, 13:20
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
przez koniuadam piątek, 26 lutego 2010, 10:36
skarb napisał(a):Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.
Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.
W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :
1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!!
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania). Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.
Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.
Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.
Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.
PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska.
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym.

Jak by sprawa toczyła się w USA, to RENAULT BY INACZEJ GADAŁO.
Ad@M
1.2-16V zielony OASIS '02
-

koniuadam
- Kangoogaduła

-
- Posty: 160
- Dołączył(a): piątek, 16 czerwca 2006, 23:00
- Lokalizacja: Gliwice
przez lam3r piątek, 26 lutego 2010, 11:07
Lucass napisał(a):nowicjusz napisał(a):On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
A nastukać Ci?:-)
Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.
Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.
W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :
1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!! :lol:
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU :lol:
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania).
Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.
Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.
Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.
Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.
KUPUJCIE BERLINGO, PARTNERA ALBO CADDY !!!
JEŻELI CHCECIE DOKŁADAĆ DO SAMOCHODU GRUBĄ KASĘ TO KUPCIE KANGOO II 2008
KUPUJĄC TEN SAMOCHÓD POPEŁNIŁEM WIELKI BŁĄD I MAM Z TEGO TYTUŁU DUŻO PROBLEMÓW.
BARDZO PROSZĘ O PODBICIE TEMATU TAK JAK "FIRMA KANGOOR Z BYDGOSZCZY"
ADMINA PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO JAKO "GLOBAL ANNOUNECMENT."
PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska. :lol:
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym. :lol:
Bye
--
lam3r -
iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100kmhttp://www.vigowroclaw.pl
-

lam3r
- Kangoomaniak

-
- Posty: 2489
- Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
- Lokalizacja: Wrocław
przez Lucass piątek, 26 lutego 2010, 12:24
lam3r napisał(a):Lucass napisał(a):On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
A nastukać Ci?:-)
Przyjmę z pokorą - zdania nie zmienię

-

Lucass
- Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny

-
- Posty: 10332
- Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
- Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...
-
przez lam3r piątek, 26 lutego 2010, 12:40
Lucass napisał(a):lam3r napisał(a):Lucass napisał(a):On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
A nastukać Ci?:-)
Przyjmę z pokorą - zdania nie zmienię :twisted:
no to Ci nastukam:-D
Bye
--
lam3r -
iphone 12 mini user last used Kangoo Privilege 1.5 DCi 105KM av ~6,6 L/100km -> now using Hyundai Kona Premium 1.6 177KM 7DCT 4WD av ~9,8 L/100kmhttp://www.vigowroclaw.pl
-

lam3r
- Kangoomaniak

-
- Posty: 2489
- Dołączył(a): piątek, 2 września 2005, 23:00
- Lokalizacja: Wrocław
przez a-kwiaty piątek, 26 lutego 2010, 13:29
lam3r napisał(a):On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
A nastukać Ci?:-)
Przyjmę z pokorą - zdania nie zmienię

no to Ci nastukam:-D
Podtrzymujesz to do wszystkich co maja zdanie jak Lucass ?


......... berlingo xtr 1,6 - 2 szt........................... kiedyś były 3 szt Kangoo
http://www.a-kwiaty.pl doręczamy kwiaty, Wrocław, Polska, świat...
-

a-kwiaty
- Kangooekspert

-
- Posty: 861
- Dołączył(a): poniedziałek, 28 maja 2007, 23:00
- Lokalizacja: Wrocław
-
-

Wiz
- Użytkownik zbananowany
-
- Posty: 1967
- Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
- Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(
przez Bullitt piątek, 26 lutego 2010, 14:51
Lucass napisał(a):nowicjusz napisał(a):A jeszcze niedawno pokazywałem go żonie, mówiąc to jest ładne autko
Ładne???
Noooo... teraz to już całkiem pojechałeś po bandzie.
On jest BRZYDKI. Brzydki jak kupa!
Ph I też jest brzydki ale ma to coś. Ph II to już nie to, ale jeszcze kawałek "cosia" pozostał.
A nowy jest brzydki i nie ma NIC!

Amen
Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.
Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.
W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :
1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!!
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania). Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.
Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.
Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.
Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.
-
Bullitt
- Kangoomistrz 2008

-
- Posty: 2928
- Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
- Lokalizacja: wiocha zabita dechami
przez jon104 piątek, 26 lutego 2010, 16:13
Z tą brzydotą to nie do końca tak
Powiedziałbym, że resztki tego "coś" jeszcze w nim pozostały, ale trzeba przyznać, że francuscy inżynierowie wykonali kawał dobrej roboty w temacie doprowadzenia Kangoo-ra do bezsensownej powszedniości i bylejakości
Zatem:
Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.
Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.
W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :
1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!!
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania). Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.
Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.
Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.
Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.
[/quote]
-

jon104
- Kangoomaniak

-
- Posty: 1535
- Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
przez ZLOM piątek, 26 lutego 2010, 16:26
skarb napisał(a):Jako posiadacz Kangoo II 2008 pragnę przestrzec przed kupowaniem tego nie udanego i niedopracowanego egzemplarza samochodu innych.
Samochód ma 18 miesięcy i 35 500 przebiegu.
W ciągu tego czasu wystąpiły w nim następujące usterki :
1. Błędy przy przyspieszaniu - sprawdź wtryski i spadek mocy (do tej pory nie usunięte).
2. Czujnik paliwa pokazuje rezerwę pomimo zatankowania całego baku - występuje losowo.
3. Klocki hamulcowe zużyły się po 25 000 km, następne po kolejnych 10 000 km - czyli 35 000 dwa komplety klocków.
4. Zużycie tarcz hamulcowych - po przebiegu 35 500 tarcze przód i tył są poniżej minimum i są zakwalifikowane przez ASO do wymiany ale na MÓJ KOSZT !!!
Koszt wymiany tarcz przód tył plus klocki to w ASO 2500 (DWA TYSIĄCE PIĘĆSET) - 5% RABATU
5. Uszkodzenie mieszalnika w klimie - problemy z ogrzewaniem i chłodzeniem w kabinie (w trakcie usuwania). Po analizie naszego forum wychodzi, że problemy te występują nie tylko w moim egzemplarzu, ale i w większości aut Renault Kangoo 2008 II zarejestrownaych na forum.
Celem niniejszego tematu jest ostrzeżeniem potencjalnych klientów firmy Renault Polska, którzy mogą planować zakup tego modelu samochodu przed tym czynem, przynajmniej do momentu aż Renault Polska zacznie się RZETELNIE wywiązywać z obowiązków gwarancyjnych.
Nie dopuszczalnym jest fakt nie uznania przez Renault Polska wymiany na koszt gwaranta/sprzedawcy tarcz hamulcowych zużytych po 35 000 km.
Miałem od nowości kilka samochodów i najwcześniej zmieniałem tarcze po 90 000 km.
PS.
Temat ten powstał po konultacji z Renault Polska.
Zapytałem się czy ich decyzja dotycząca tarcz jest nieodwołalna - i jest.
Więc poinformowałem o fakcie istnienia forum i że opiszę całą sprawę.
No to pan opisze.
I opisuje niniejszym.

kOLEGO UWAŻAJ ZA ANTYREKLAME MOŻESZ ZOSTAC WYSMIANY
Ja się nie dziwie W KONCU RENAULT = zŁOM

-
ZLOM
- Kangoorzątko

-
- Posty: 15
- Dołączył(a): wtorek, 23 lutego 2010, 21:55
Powrót do Znam sklep, warsztat, specjalistę
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość