Strona 3 z 4

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 13:44
przez Podmiejski
Trochę tanie to auto...
Lpg na wtrysku poniżej 1500zł (a i to na szmelcu) - 6500...
Nie wiem jak długo w kraju czyli w ile te 41k ale nie po to się inwestuje w gaz żeby do kościółka.
Jak napisałem: na dobre auto w tym roczniku dziwnie tanie
Ale jak znasz "rombowate" i masz Scenica RX4 to chyba po jeździe wiesz co w nim siedzi?
A jak pominiesz - to tu mamy odpowiedź na twoje pytanie "co robić po zakupie" :-)
Daj jakieś foty w Kanale Diagnosty - pooglądamy; pocieszymy się razem z tobą.
Ja parę razy myślałem o 4x4 - podoba mi się to auto!
Tylko nie wiem dlaczego tyle rzeczy w nim jest tak ortodoksyjnych - znaczy tylko do 4x4
A poza tym ci tutaj szybko odradzają...zazdrośnicy :-)
I - dziękujemy za pomoc w Wawrze czy Sulejówku czy Starej Miłosnej - to faktycznie kopalnie klamotów do Reni :-)
..żeby jeszcze ceny mieli niższe... :-) :-) :-)
Pozdrowienia znad morza!
Mariusz

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 19:12
przez ZygaM
Dzięki za podpowiedź.
Zdjęć z kanału nie nie mam, troszkę daleko, bo 170 km. Kolega przysłał mi jedynie dużo zdjęć środka, zewnątrz i silniczek.
https://plus.google.com/106869735018979 ... 8979865674
Auto było i jest używane / zarejestrowane na jego teścia (on sam śmiga Scenic II), czasem ciągali przyczepkę z ciuchami, bo prowadzą pralnię. Odnośnie LPG, to ja miałem wcześniej F125, Legacy, Astrę, teraz Scenic RX4 i Lagunę I, Wszystkie osobiście gazowałem oprócz Laguny, nie jeździłem dużo i daleko, ale po prostu psychiczna ekonomia. Do pracy mam co dziennie 25 km w jedną stronę. Instalacja do RX4 po znajomości kosztowała mnie w Radomiu 1800 zł (zmieniłem tylko wtryski z MagicJet na Valtek czerwone, bo Magic po roku zaczęły lać).

Odnośnie tych części; to ja osobiście jeśli w używane zaopatruję się u tylko jednych w Wawrze, gdzie mamy zniżki powołując się "nasze forum", nie chcę robić kryptoreklamy, za kompletne dwie półosie z przegubami (bo w moim terkotały przeguby), zapłaciłem 120 zł - cena więc przystępna.
W Sulejówku natomiast jestem wstępnie umówiony do chłopaków, na zmianę trybu biegu 5 na większy, a co za tym idzie, będzie mniejsze spalanie i ciszej w moim RX4. Ta operacja (mam zresztą manual, który mogę udostępnić) dotyczy skrzyni biegów o specyfikacji JC5, gdzie obroty na biegu 5, dają prędkość około 20 km/h więcej. Taka operacja to dla znajomych osób 200zł i od ręki.

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 19:46
przez Podmiejski
"Kanał Diagnosty" to dział w którym wrzucamy autka ewentualnie do kupienia.
I wtedy każdy pisze o nim co mu nie pasi.
Co do kontaktów warsztatowo - częściowych
Wygląda na to że stołujemy się w tym samym miejscu ale ..w kupie siła!
I bardzo miło że się deklarujesz z pomocą.
A teraz idę pooglądac foty :-)

Dlaczego pali sie lampka immo?! Nie powinna!
Mam ten sam kolor i ten sam silnik :-) I gaz wygląda praktycznie tak samo - no butlę mam w poprzek po całości (100l)
Nie wiem dlaczego mam wrażenie że z przodu pod maską (między silnikiem a chłodnicą ) jest tak dużo miejsca?!
Polecę popatrzeć po moim :-)

Fajna wersja: schowki; elektryka; hak no i 4x4.
Auto widać że nie szykowane na sprzedaż.
Ja nie jestem estetą...ale ci są lepsi :-)
Dziwi mnie ta mata na fotelu kierowcy - ?...
Ten kocyk z tyłu też ale co tam.
Ogólner wrażenie - jeździli i nie pieścili się...bo ja wiem czy to dobrze? U mnie nie wszytsko jest tak unurane.
Dziwią mnie też napisy na silniku i elementach - coś przegapiłem?
Ma wymieniany silnik bo takie rzeczy to jak opisy sprzedażowe?
Zresztą białe plastiki tez uświnione ...

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 20:14
przez Podmiejski
Ten drucik przy nawiewie..wiesz co to znaczy? :-)
To tak zwana prosta sprawa tylko deskę trzeba całą wyjąć ..
Bocznymi ślizgami drzwi się nie przejmuj: ten stan to normalka i niczym nie grozi
No - oblukałem swój.
Wentylator chłodnicy!
U mnie jest ogromny na całą chłodnicę - jego obudowa sięga górnej krawędzi chłodnicy.
No bo i chłodzenie i klima.
A w tym?
Z trudem dopatruję się wentylatora ale nie mam 3 szt K4M żeby wyjaśnić.
Za to jak silnik był wymieniany i cały przód....

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 20:35
przez ZygaM
Odnośnie napisów na podzespołach silnika - zwróciłem też na to uwagę, ale się nie przejmowałem. bo nie raz byłem świadkiem, jak szwagier pisał sobie symboliki na silnikach w autach które naprawiał (prowadzi własny warsztat znany w moich okolicach) - tu masz rację, ciekawostka.
Immo - przegapiłem tą ważną kontrolkę, pomimo, że sam na to zwracam uwagę.

kolega napisał(a):Witam. Mam na sprzedaż Fajnego Kangura.

Silniczek 1.6 16V 90 KM, stały napęd 4x4, rocznik 2004, kolor srebrny. Autko teścia, jeżdżone w kraju tylko przez niego i sporadycznie teściową. Sprowadzony z Belgii w 2011r. przez znajomego z przebiegiem 64 kkm. Nie był walony, wgnieciona była tylna klapa w okolicach plastiku z wytłoczeniem "4x4" co było zrobione od razu (jakieś parkingowe uszkodzenie). Po zakupie od razu rozrząd, oleje itd., założona też instalacja LPG, butla w bagażniku, wlew przy wlewie benzyny. Zero rdzy, autko garażowane. Obecny przebieg to 141 kkm, nic nie kręcone. Auto wyposażone w hak. Ubezpieczenie do 14-07-2016 (druga rata płatna do 14-01-2016 - 168 zł), przegląd do 03-07-2016. Bardzo ładne opony całoroczne, z tyłu z tamtego roku, z przodu po dwóch sezonach. Auto zadbane, lakier nie zczochrany, porysowany, bez wgniotek itp. Nr VIN VF1KCASA831237874

Z wyposażenia ( co wiem), to 2xPP, CZ z pilota, klima manual, światła przeciwmgłowe przód, mała nawigacja Carminat, tylne drzwi po obu stronach rozsuwane, tylne szyby uchylne. Cena wyjściowa to 9 tys. zł (do negocjacji). Nie pali się, autko na razie jest ogłoszone tylko tu na forum.

Zdjęcia: ...

... Teraz co w aucie trzeba zrobić (uczciwie): Sprzęgło, bo bierze w suficie, aczkolwiek normalnie autem da się jeździć, łożysko oporowe (albo wysprzęglnik, bo nie wiem czy tu samo łożysko można wymienić), bo czasem piszczy, nie otwiera się szyba pasażera (prawdopodobnie padł silniczek), olej do wymiany przy 143 kkm, srodkowa regulacja kratki powietrza, bo coś tam się urwało i teść zastosował tymczasowe rozwiązanie (widać na zdjęciu), trochę się tam złuszczył lakier na szynach drzwi (norma niestety) i wyświetlacz radia/nawigacji coś zaczął wariować, także pewnie do wymiany. Reszta bez zastrzeżeń.

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 21:00
przez Podmiejski
U mnie jest taki wentylator:
https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... MwgfKAAwAA
duzy, obudowany bo chłodnica jest do wody i klimy.
Sinki 1.6 też się troszkę grzeje ale nic nie przesądzam
U mnie jest inaczej (może ja mam kaszanę ?)

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: sobota, 9 stycznia 2016, 21:24
przez Podmiejski
No - i już wiadomo.
http://img37.otomoto.pl/images_otomotop ... 00-km-.jpg
Tak wygląda wentylator w Kangoo 4x4 1.6 16V
w moim prawie tak samo tak samo - ja mam jeszcze węże od klimy!
przykro mi - ale sam wiesz: tu nie bierzemy jeńców.. ;-)

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: poniedziałek, 11 stycznia 2016, 11:12
przez Lucass
Podmiejski napisał(a):"
Nie wiem dlaczego mam wrażenie że z przodu pod maską (między silnikiem a chłodnicą ) jest tak dużo miejsca?!
Polecę popatrzeć po moim :-)
4x4 ma niżej zawieszony silnik. Stąd wrażenie większej przestrzeni pod maską.

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: poniedziałek, 11 stycznia 2016, 11:26
przez Podmiejski

Re: FAKTY I MITY KANGOO 4x4

PostNapisane: czwartek, 14 stycznia 2016, 21:31
przez jaceksulej
Witam, czy? w waszych 4x4 kangoorach auto ciągnie w prawo jadąc normalnie po drodze,bo u mnie jest tak że jeżeli jadę po drodze po prawo to ściąga mnie w prawo ,jak jadę pod prąd po lewej to ciągnie w lewo,zbieżność mam dobrą fura nie bita wszystkie wymiary prawidłowe.