Strona 1 z 1

DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: niedziela, 12 marca 2017, 12:59
przez Adrian19851111
WITAM INTERESUJE MNIE WYMIANA DYFRA Z NISSANA CZY KTOŚ Z WAS MOŻE TO ROBIŁ.CO TRZEBA ROBIĆ I JAK

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: niedziela, 12 marca 2017, 16:25
przez Lucass
Nie pisz proszę dużymi literami.

Aktualnie nie ma na forum jako tako aktywnych użytkowników, którzy takiego przeszczepu dokonali. Wszystkie archiwalne tematy w tej materii znajdziesz w dziale Kangoo 4x4.
Możesz spróbować prywatnego kontaktu z autorami przeszczepowych wątków. Najwięcej wiedzieć będzie Nevada, ale już dawno się nie logował.

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: sobota, 25 marca 2017, 19:42
przez ZygaM
I o fachowca ciężko. Sam szukałem ale dałem sobie spokój.

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: niedziela, 9 lipca 2017, 06:05
przez WJ77
Temat prawie archiwalny ale może się wypowiem. Przerabiałem temat wymiany tylnego mostu. Jak do tej pory wszystko działa bez problemu. Koszt w moim wypadku to ok 1000zł. Największym problemem jest przełożenie mechanizmów dyfra pomiędzy obudowami i ustawienie luzów pomiędzy zębatkami. Znalezienie odpowiednich płytek sterujących które podadzą odpowiednie napięcie na dyfer. Reszta to tylko montaż. Ja całość zrobiłem w dwa dni więc jest to do wykonania.

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: wtorek, 8 sierpnia 2017, 21:16
przez ZygaM
A podjąłbyś się tego dla innych użytkowników? Podaj może na pw jakiś namiar do siebie? Ewentualnie jaki powiat, województwo.

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: poniedziałek, 12 lutego 2018, 17:38
przez PhoenixDL
WJ77 napisał(a):Temat prawie archiwalny ale może się wypowiem. Przerabiałem temat wymiany tylnego mostu. Jak do tej pory wszystko działa bez problemu. Koszt w moim wypadku to ok 1000zł. Największym problemem jest przełożenie mechanizmów dyfra pomiędzy obudowami i ustawienie luzów pomiędzy zębatkami. Znalezienie odpowiednich płytek sterujących które podadzą odpowiednie napięcie na dyfer. Reszta to tylko montaż. Ja całość zrobiłem w dwa dni więc jest to do wykonania.
Podobne się po temat. Zdradził byś trochę więcej informacji.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: wtorek, 13 lutego 2018, 11:13
przez Lucass
Sugerowałbym kontakt mailowy (przycisk pod avatarem). Kolega logował się dwa miesiące temu, więc nie wiadomo czy tu zagląda.

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: czwartek, 22 lutego 2018, 19:48
przez WJ77
Mogę jedynie potwierdzić że napęd w dalszym ciągu działa prawidłowo. Od momentu zakupu mam problem z wyciem najbardziej słyszalnym przy ok 70-80 km/h. Lecz wygląda to na skrzynię biegów ( dla eksperymentu wyjąłem wał i dyfer z półosiami i nic nie pomogło). Łożyska na wale też swoje dokładają. Jak dotąd najdłużej wytrzymały polskie z FŁT cena ok 16zł za sztukę. Chińskie zaczęło wyć po 50km od założenia. Robiłem sprzęgło i mogę podpowiedzieć że bez wyjmowania sanek i rozbierania przedniego zawieszenia nie ma co próbować wyjmować skrzyni .

Re: DYFER Z X-TRAILA

PostNapisane: środa, 11 kwietnia 2018, 20:38
przez PhoenixDL
WJ77 napisał(a):Mogę jedynie potwierdzić że napęd w dalszym ciągu działa prawidłowo. Od momentu zakupu mam problem z wyciem najbardziej słyszalnym przy ok 70-80 km/h. Lecz wygląda to na skrzynię biegów ( dla eksperymentu wyjąłem wał i dyfer z półosiami i nic nie pomogło). Łożyska na wale też swoje dokładają. Jak dotąd najdłużej wytrzymały polskie z FŁT cena ok 16zł za sztukę. Chińskie zaczęło wyć po 50km od założenia. Robiłem sprzęgło i mogę podpowiedzieć że bez wyjmowania sanek i rozbierania przedniego zawieszenia nie ma co próbować wyjmować skrzyni .
Niestety ze względu na brak czasu samemu nie mam jak i kiedy. Natomiast tutejsze czyli wrocławskie warsztaty nawet nie podejmują tematu. Tak więc nadal będę na fabrycznym pomykał.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka