Ja mam 2004 po lifcie i wszystko jest to samo co w poprzednim.
1) wał - w zasadzie jak poprzedni właściciel nic przy nim nie robił to raczej na 100% do roboty będzie. Ja swój zregenerowałem zaraz po zakupie.
2) dyfer - jak się jeszcze nie zepsuł to na pewno się zepsuje ;P Ja kupiłem z uszkodzonym napędem i od razu robiłem przeszczep z X-TRAILa.
3) tylne zawieszenie : sprężyny, amortyzatory, tuleje tylnej belki, tuleje wahaczy. Wymieniłem wszystko i mam spokój...
Jak już to zrobisz to masz spokój na długo

Ale koszta - dobre 3000 zakładając że wszystko będziesz robił sam (no może poza regeneracją wału), dlatego warto mocno negocjować cenę przed zakupem - ja zszedłem z ceny blisko 5000 punktując sprzedającemu przed zakupem co jest do zrobienia - więc nie narzekałem
Jak narazie nie mam problemów z kangoorem poza blokującą się skrzynią biegów - co jest standardem w Renault z tego co czytam - po włożeniu wstecznego i cofnięciu jak się zblokuje to nie mogę wrzucić żadnego biegu - siedzi na sztywno 3 bieg. Trzeba potelepać lewarkiem na boki i puszcza. Rozwiązanie problemu to wymiana widełek 3/4 biegu na nowe + wymiana kulek i sprężynek. Na chwilę obecną jest zima więc nie chce mi się tego robić. Moje autko ma pojeździć do wakacji 2015 kiedy zakończę budowę, a do tego czasu zostanie zaopatrzony niedługo w drewnianą podłogę z tyłu i bedzie woził trochę materiałów na budowę po nieutwardzonej drodze

W zasadzie do tego go kupiłem - a zimowe szaleństwo to już efekt uboczny

Na przykład dzisiaj z łańcuchami śniegowymi na obu osiach przebijałem zaspy na wysokość maski - za samochodem zostawał tylko tunel po moim przejeździe

Myślę, że wysokość 1 metra to miały lekką ręką

A już wogóle rozbrajające jest to jak na trasie wyprzedzasz BMW X5, Audi Q7 i podobne. Ja zatrzymujesz się potem na światłach to zawsze się przyglądają co to kur*&#@* ich wyprzedziło. A standard to na stacji CPN ludzie podchodzą i pytają się co to za wersja samochodu. Tydzień po zakupie miałem już 3 chętnych na odkupienie - fakt - wygląd to autko ma na prawdę ciekawe i widać od razu że to niestandardowa wersja
