Strona 2 z 6

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: czwartek, 27 grudnia 2012, 07:04
przez earp
Jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwa jakaś banalna przyczyna nie działania napędu? Moje auto ma 98 tys. i zastanawiałem się, czy bywają jakieś proste i łatwe do usunięcia przyczyny nie załączania napędu na tył? Z tego co czytałem po około 75 tys. napęd się psuje, ale może ktoś z Was ma jakieś sugestie, zanim wymienię dyfer?
Pozdrawiam

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: czwartek, 27 grudnia 2012, 21:22
przez dostawca
Chyba najłatwiej sprawdzić czy to dyfer podnieść auto na podnośniku i niech ktoś trzyma tylne koła, a Ty kręć przodem jak utrzyma i wał będzie się obracać to dyfer...

Kori, jeździłem bez samego wału przed regeneracją, problemów nie ma... no poza ruszaniem na śliskim bo wtedy kangur jak to kangur skacze, a nie jedzie... A ile lepiej się zbiera ;)

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: wtorek, 25 czerwca 2013, 16:15
przez Nevada
Jak się ma potrzebne graty to na mechanikę potrzeba 1-2 dni, elektryka to spokojnie 1 dzień.
Dojście do podzespołów jest spoko, największy "myk" w całej akcji to odpowiednie ustawienie luzu pomiędzy kołami zębatymi dyfra.

Więcej filozofii nie ma.

P.S. Moje Kangoo jeździ cały czas bezproblemowo, prędkość podróżna 110-120km/h nie robi na nim wrażenia (można szybciej).

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 26 czerwca 2013, 18:09
przez dostawca
Ile on ma wtedy, 4-4,5 tyś obr na 5ce? Tak pytam, bo moze były różne przełożenia... moje jest mega krótkie...

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: piątek, 2 sierpnia 2013, 12:35
przez Nevada
ok. 4000obr.
biegi faktycznie są krótkie

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: piątek, 2 sierpnia 2013, 18:57
przez dostawca
Ja jeździłem bez wału i bez problemu, ale myślę, że wyjecie reszty na nic nie wpłynie. Trzeba poczekać co powie nevada.
co do przełożeń jedynka w teren jest git, ale reszta jest za krótką w trasę :-/

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: poniedziałek, 5 sierpnia 2013, 10:32
przez Nevada
Sprawdziłem, przy 110km/h mam równo 3500obr/min na piątce
Pytanie czy masz opony w seryjnym rozmiarze? 185/65R15

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 7 sierpnia 2013, 04:41
przez dostawca
Tak, ja pamiętam, że przy 3tyś miałem około 92km/h licznikowe.

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: wtorek, 13 stycznia 2015, 13:50
przez lakib
Witam wszystkich mój problem to napęd Kangoo 4x4 szukam kogoś kto podejmie się wymiany dyfra na x-trailowski pozdrawiam mój numer kontaktowy 793901873

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2016, 18:06
przez ZygaM
Siemka. Mnie też trafia się niby idealny most z X-Traila i dość przystępna cena 800 zł z gwarancją.
Tak jak czytałem temacik wymiany to raczej szukać muszę fachowców od 4x4. Znalazłem w swojej okolicy w Jazgarzewie koło Piaseczna. Czekam jeszcze na info od kolegi, który bawi się w "błocie" o mechanikach w okolicy Białobrzeg (radomskich).
Tylko po co ten przełącznik - czyżby tylny most był sterowany elektronicznie? To znowu jakaś nowość dla mnie.