Strona 3 z 6

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: wtorek, 17 maja 2016, 08:33
przez ZygaM
Pan "Pawlak 4x4" koło Piaseczna odmówił, zajmuje się napędem 4x4 i to profesjonalnie ale ekstremalnym, do ekstremalnej zabawy w błocie.

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 18 maja 2016, 08:30
przez Lucass
Dobrobyt go chyba rozbestwił, skoro brzydzi go mniej ekstremalny 4x4 :lol:

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 18 maja 2016, 08:41
przez ZygaM
Mnie też to dziwi, no ale cóż ... szukam dalej warsztatu, który się podejmie tego wyzwania. Arglist już mi trochę nakreślił co i jak, ale szukam mechaników. Jak znajdę to dam znać.

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 25 maja 2016, 19:36
przez frog24
Trochę mnie to kosztowało szukania i czytania ale się udało przerobiłem mechanik kolega któremu się chciało nie jest to taki straszny problem z tym dyfrem elektrykę sam wymyśliłem z małą pomocą chłopaka z sklepu z elektroniką , elektronika wymaga małej korekty ale czekam na zimę i śnieg aby sprawę doprecyzować jeśli jesteście zainteresowani to mogę pomóc czekam na pytania

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 25 maja 2016, 19:46
przez ZygaM
Tyle to i Arglist mi nakreślił, ale to trzeba znaleźć warsztat, który się tego podejmie. Skąd nadajesz?

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 25 maja 2016, 20:18
przez frog24
Województwo Śląskie a konkretnie Ustroń a mechanik to kumpel który nie ma warsztatu ale jest z wykształcenia mechanikiem na moją prośbę dla mnie przerobił mi dyfer dlatego twierdzę ,że to nic skomplikowanego

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: środa, 25 maja 2016, 20:46
przez ZygaM
A no widzisz, Twój kolega się podjął, a ja obdzwoniłem kilku mechaników w okolicy i ... wszyscy się boją, bo jeszcze takiego tematu nie przerabiali.

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: czwartek, 26 maja 2016, 09:51
przez frog24
W zamianie układu różnicowego tylnego mostu problemem jest regulacja ustawienia zębatek koła talerzowego względem wałka atakującego (chyba tak się to nazywa) robi się to za pomocą podkładek które znajdują się w dyfrze , cała reszta roboty to pryszcz odkręcenie paru śrubek i wymiana jednego na drugie
ps. gdyby ktoś rozkręcał uwaga jedna duża nakrętka z drobnozwojowym gwintem ma lewy gwint

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: niedziela, 22 kwietnia 2018, 17:39
przez uchal
Odświeżam temat. Przerabiałam problem z mostem w ubiegłym tygodniu. Kupiłem most z T-32 i okazało się , że nie pasuje wieloklin sprzęgła . Kupiłem więc drugi most z T-30 , przełożyłem przekładnie z kangoo do obudowy z t-32 i sprzęgło napędu z T-30. Wszystko hula jak ta lala ;-) . Nic nie buczy . Koszt to około 2200 zł i kilka dni spędzonych w garażu .
:P

Re: Dyfer z X-treila do kangoo 4x4

PostNapisane: wtorek, 1 maja 2018, 20:09
przez PhoenixDL
uchal napisał(a):Odświeżam temat. Przerabiałam problem z mostem w ubiegłym tygodniu. Kupiłem most z T-32 i okazało się , że nie pasuje wieloklin sprzęgła . Kupiłem więc drugi most z T-30 , przełożyłem przekładnie z kangoo do obudowy z t-32 i sprzęgło napędu z T-30. Wszystko hula jak ta lala ;-) . Nic nie buczy . Koszt to około 2200 zł i kilka dni spędzonych w garażu .
:P
To super.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka