Kangoo na co dzień i na wakacje - czy to ma sens?

Wycięte posty z innych for, zgłoszone do moderatora jako off-topic

Kangoo na co dzień i na wakacje - czy to ma sens?

Postprzez ferrisb poniedziałek, 7 listopada 2016, 11:20

Nie mam doświadczenia z Kangurami a poszukuję samochodu który przyda się i na co dzień (przesuwane drzwi, ideał jeśli ma się dzieci...) i do wyjazdów wakacyjnych. Nie będę używał Kangusa jako wołu roboczego, potrzebuję samochodu do szkoły, do miasta i na weekendy. Czy ktoś z was używa Kangura w taki sposób? Jakie są wady tego modelu, jakie zalety przy takim użytkowaniu? Podzielcie się swoimi doświadczeniami, będę ogromnie zobowiązany.
ferrisb
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 7 listopada 2016, 10:57

Re: Kangoo na co dzień i na wakacje - czy to ma sens?

Postprzez Marek_Bielsko poniedziałek, 7 listopada 2016, 11:44

Mój ojciec używa Kangoo do dojazdów do pracy, a wozi jedynie torbę z komputerem. Zaletą tego auta są małe wymiary zewnętrzne i duże wnętrze. Można też jechać do Ikei na zakupy i nie martwić się czy to się zmieści :lol: Wakacje? 4 osobowa rodzina nie martwi się o to, czy bagaże się zmieszczą w aucie. Generalnie same zalety jeżeli chodzi o typ samochodu. Wadą może być wygląd - jako limuzyna do ślubu raczej się nie sprawdzi :lol:

Używam kangurów od ponad 12 lat - to o czymś świadczy ;)
Marek_Bielsko
Antykangoorowicz
Antykangoorowicz
 
Posty: 2019
Dołączył(a): niedziela, 2 listopada 2008, 13:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kangoo na co dzień i na wakacje - czy to ma sens?

Postprzez ferrisb poniedziałek, 7 listopada 2016, 11:46

Wygląd mi totalnie nie wadzi - jestem np. miłośnikiem pierwszej generacji Multipli także wiesz :) dla mnie Kangoo wygląda bardzo spoko. Zastanawia mnie jedynie czy dosyć wysoka buda nie utrudnia jazdy na długich dystansach - pionowa szyba z przodu etc. No i kwestia silnika - jaki silnik trzeba mieć żeby wyjazd nad morze nie był udręką.
ferrisb
Kangoorzątko
Kangoorzątko