Lucass napisał(a):Sztukę udzielania odpowiedzi wymijających masz opanowaną do perfekcji.
Liczyłem na to, że będziesz chciał się podzielić posiadaną wiedzą i doświadczeniem, zgodnie zresztą z profilem działalności naszego forum.
Przeliczyłem się. Pewnie nie tylko ja...
Ja się już swoją opinią podzieliłem. Ciekawe, że wtedy jakoś nie łaknąłeś pogłębiania swojej wiedzy, raczej zajmowałeś się przekonywaniem kolesiów kto jest głupi i twierdzi, że rowerzysta umacha się tyle co TIR. Naprawdę nie mam ochoty Ci nic tłumaczyć ani udowadniać, miej sobie swoje racje, a jak zechcesz je zmienić pytaj kogoś innego niż tego, po którym wcześniej się przejechałeś tam i z powrotem. Możecie sobie wypisywać że 195 na feldze 5,5 spowoduje, iż będziecie mieli problem z utrzymaniem się na swojej nitce na drodze szybkiego ruchu i wypadniecie z każdego zakrętu, bo opona się podwinie (czego oczywiście nie robi opona węższa o tej samej wysokości profilu w mm), oraz możecie mówić, że przejście z 165 na 195 spowoduje wzrost spalania o 2l/100km i spadek dynamiki o 20%.
Aż wreszcie przychodzi ktoś, kto wam mówi, że tak nie jest, że zamiast sapać na widok Kangurków na 195 i marzyć o większych zarobkach, aby udźwignąć to spalanie, możecie sobie na to pozwolić, co wynika z tego, że koło się toczy i że silnik korzystniej pracuje przy większym obciążeniu, że wzrost oporu może wynikać jedynie z kąta zbieżności, oraz że spalanie wzrośnie, ale ze względu na szybciej pokonywane zakręty. Na dodatek potwierdza to autopsją w przypadku nie 200-konnego BMW, a 70-konnego małego autka, które przesiadło się ze 155 na 195. Pukajcie się w głowę dalej, ale to ja miałem frajdę z jazdy na szerokich laciach i zatrzymywania się przy użyciu pełnych możliwości czterech tarczówek, a nie stadko szczekaczy. Dlatego niewiele mnie boli całe to szczekanie, bo wolę sobie sapać podczas jazdy, niż sapać na widok przyklasku na forum.
Nota bene które budowałem i każda mała zmiana była srogo wygwizdywana, podczas gdy totalna zmiania wizerunku i brak zawartości spotkały się z owacją na stojąco.