przez grzes46 wtorek, 2 listopada 2010, 20:15
Witam Was serdecznie.
Jestem tu nowy, ale kangoo jeżdżę już 7lat od 1,5 roku mam kangoo II. Więc też chciałbym podzielić się z wami moim doświadczeniem.
Mój ma już 55tys.km, a przerobiłem go po 3tys na gaz. Oszczędności są duże a problemów narazie mało. Ale były niepowiem, już po 13tys silnik pracował nierówno zapalało się OBD,ale przyczyną była wadliwa lub uszkodzona listwa wtryskowa, natomiast zanim do tego doszedłem trochę to trwało.
Następny problem wyskoczył po 20tys, zapalała mi się kontrolka serwisu i uszkodzenia instal. elektrycznej i tu znowu musiałem dochodzić samemu do usterki.
Problem ten się pojawiał tylko gdy grzełem silnik w zimę na wolnych obrotach przez parę minut a później wyjeżdżałem i usterka poświeciła około 5min i zgasła.
Serwis też mało mi pomógł, ale jak im sprecyzowałem dokładnie jak to się dzieje i dodałem jeszcze że włącza mi się w tym czasie wentylator chłodnicy,
wymienili mi czujnik temp. silnika i spokój do tej pory.
Wymieniany miałem moduł alarmu bo raz mi się załączył i wył cały czas.
Żarówka podświetlenia pokręteł nagrzewnicy miała zwarcie paliła bezpiecznik, i tutaj prawdą jest dostać się do bezpieczników pod maską to pół godziny murowane, a wymiana żarówki też nie jest prosta.
Podświetlenie tablicy rej. nie działa, trzeba podjechać do serwisu.
Żarówki reflektorów też palą się często, ale jest wyjście. Przednie żarówki świateł pozycyjnych mają dwa włókna wystarczy w komputerze ustawić w serwisie drugie włókno 21W jako do jazdy dziennej i spokój. Problemów niema z hamulcemi, ale wiem że wymieniali mi przewody elastyczne w przednich kołach na gwarancji. No i to chyba wszystko, uważam że jeszcze nie jest tak tragicznie, nie ma co sobie obrzydzać samochodu, mogło być gorzej. Pali mi około 10l/ 100km myślałem, że będzie mniej dodam że stary Kangoo pali mi około 8,5l/100km no ale masa pojazdu i pojemność robi swoje.
Pozdrawiam cześć.