Kangoo-I 4x4 1.6 polift 2003 Warszawa

Ogłoszenia dotyczące sprzedaży (samochodu, części itp.) - usuwane po 3 miesiącach

Kangoo-I 4x4 1.6 polift 2003 Warszawa

Postprzez elgatto poniedziałek, 10 lipca 2023, 12:42

Witam Grupowiczów! Podjąłem decyzję. niestety moje Kangoo idzie na sprzedaż. Powody: potrzebujemy dużo większego i szybszego auta do poruszania się między Polską a Bułgarią.
Kupiliśmy tam dom na wsi i nieustanne pożyczanie dostawczaka mnie wykańcza. Kangoo to mój niezrealizowany projekt-marzenie na mikro-kampera.
Wszystko przemyślane i wyliczone. Spaliśmy w prowizorycznej zabudowie kilka nocy. Spokojnie nadaje się dla dwóch osób max 185cm wzrostu.
Zatem do rzeczy: Kangoo 2003, 1.6 16V, po lifcie, przebieg około 225tys km, srebrne, wersja Trekka 4x4, ze szklanym dachem z przodu i z odsuwanym dachem w tylnej części. Posiada hak.
W środku ma komplet schowków lotniczych.
Posiada lampy ksenonowe oraz fajne lampy Valeo do jazdy dziennej, które przełączają się na przeciwmgielne. Klima jest i działa bez zarzutu.
Jest też porządna instalacja gazowa LPG, model STAG-4. Działa bez zarzutu. Spalanie około 9 litrów w mieście. Auto stoi prosto, belka jest ok.
Kangoo jeżdżę na codzień po Polsce i Warszawie, więc przebieg rośnie.
Szukałem takiego auta przez 5 miesięcy. U poprzedniego właściciela jeździło jako samochód firmowo-reklamowy przez 7 lat. Idealne nie jest, jeśli chodzi o lakier i rdzę.
Było oklejone folią reklamową i przy usuwaniu w kilku miejscach lakier odszedł, co zostało odmalowane na odwal. Ale to detal.
Jedyne słabsze miejsce to łączenie lewego błotnika tylnego z progiem. Trzeba to zrobić, reparaturkę już zakupiłem. Dodaję również w gratisie drugi, nowy przedni zderzak do wersji 4x4.
Co zrobiłem w aucie po zakupie: wymiana rozrządu, regeneracja rozrusznika, regeneracja alternatora, wymiana cewek zapłonowych (kolejną zapasową dodaję w gratisie), wymiana cieknącego zbiornika spryskiwaczy,
lakierowanie felg na kolor grafitowy, wymiana opon na Fulda wielosezonowe, naprawa potencjometru dmuchawy, wstawienie dobrego radia Alpine z głośnikami JBL, naprawa wycieku pompy wspomagania kierownicy,
przyciemniłem w profesjonalnym zakładzie szyby z tyłu. Wsadziłem w auto w ciągu roku niemal 7.000 PLN.
Do zrobienia są dwie rzeczy:
Naprawa łączenia progu lewego i tylnego nadkola.
Druga temat: napęd w Kangoo 4x4 jest dość usterkowy. Dowiedziałem się tego tu na forum, już po zakupie. Niby od Nissana ale w okrojonej wersji. Zaprojektowany tak aby się rozlecieć po około 200-250tys km.
Informacje potwierdziłem u znajomego mechanika Nissan Zaborowski. Jedyne rozwiązanie to wrzucić napęd od Nissan X-Trail T30 2.0 benzyna (może od innych silników też ale nie mam pewności czy przełożenie są te same).
Chciałem to zrobić. Mam też kupiony drugi most od człowieka spod Krakowa, który mnie oszukał. Most miał być OK, a był też na granicy zepsucia. Dodaję go gratis. Oszuści na rynku to norma niestety...
Jestem w plecy przez to 1200PLN plus koszt dojazdu pod Kraków...
Zatem żeby było super, trzeba kupić most od Nissana X-Trail T30 i zrobić wymianę. Koszt mostu około 1000-1300 PLN. Plus klawisz sterujący 200zł. Plus dwie przetwornice step-down za 40zł. Wszystko opisał gość z Niemiec.
Mam całą dokumentację do tego. Cena za Kangoo to 14.000 (do małej negocjacji). Nie jest to tanio ale za dużo w nie włożyłem więc więc proszę nie dzwonić z propozycjami typu: daję 7.000 i biorę dziś.
Rozważę też zamianę na jakieś spore, dość szybkie i niezawodne auto typu kombi lub van.
Pozdrawiam i w razie pytań proszę o tel: 888.180.108 bo na forum ostatnio wchodzę rzadko...
Copy of kangoo014.JPG

Copy of kangoo013.JPG

Copy of kangoo008.JPG
elgatto
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 20 lipca 2022, 16:37

Powrót do Sprzedam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości

cron