Z tym kołem to tak słyszałem ,że dwójka ma koło ,ale nie wiem tego na sto procent.Jeżeli nie ma to nawet lepiej ,bo koszty mniejsze.Dodam ,że tym starym Kangoo I nie wymieniałem sprzegła do przebiegu 600 tys. U mnie masa własna to 1266 kg ( wersja dostawcza ) a więc nie ma tych kilogramów dużo więcej niż w tym starym. Klocki ,bo też tu jest o nich mowa wymieniałem z tyłu po 40 tys ( niemiłosiernie piszczały) na TRW i teraz jest 50 tys i nic nie piszczy. Przód zmieniłem po 80 tys, oryginalnie były TRW i takie też założyłem .Uważam je za bdb klocki

. Gabaryt może się przyczynić i z tym się zgadzam ,że opory większe. Zostaje ten filter cząstek stałych.???
A i jeszcze sprzęgło

Wysoko bierze i ja nie lubię tego typu ustawienia. Co u Ciebie było nie tak? U mnie czasami jak mam za wysoki bieg i niskie obroty to słychać takie nieprzyjemne stukanie jak by rura wydechowa wpadała w jakieś wibracje.