Podstawowa różnica między 1.4 a 1.2 16V będzie taka, że moc jaką masz przy 3000 obr/min, 1.2 będziesz musiał kręcić powyżej 4000 obr/min. Różnica w momencie 112 Nm-105 Nm skutkuje tym, że ruszając ze świateł, skrzyżowanie opuszczasz już na trzecim biegu

Gaz ? Pod warunkiem: dobrze zamontowana i zestrojona instalacja, sprawny samochód. Jakakolwiek usterka o której nie będziesz wiedział jeżdżąc na benzynie, na gazie skutkuje zaświeceniem "czek"
Zawsze twierdziłem, że 1.2 16V z instalacją gazową powinien mieć na wyposażeniu CLIP
Systematyczna regulacja zaworów. Ważna rzecz przy gazie. Spełnienie tych warunków spowoduje to, że nie będziesz czuł żadnej różnicy w czasie jazdy.
Tak jak pisał Szumak
"To silnik z wielopunktowym wtryskiem, prawidłowo wyregulowana instalacja gazowa nie powoduje wyczuwalnej różnicy w mocy."
Mam nadzieję, że nie zniechęciłem Cię do 1.2 16V
kiedyś będę musiał swojego sprzedać 
Stiopa napisał(a):Nie mogę zrozumieć czym kierują się ludzie montując gaz do 1.2 8v/16v...
Zrozumiesz, kiedy rodzice przestaną tankować kangura
