Strona 1 z 10

Kangoo 1.9 D / 1.9 dTi może być też 1.2 lub 1.4 z gazem

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 19:16
przez bisklavret
Witam wszystkich. Szukam Kangoorka tak do 5-6 k. Wypatrzyłem takie oto okazje. Może ktoś doradzi, czy warto czy nie warto i czego się spodziewać po tych rocznikach.

http://otomoto.pl/renault-kangoo-C34534319.html


http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osobowe/konstancin-jeziorna/renault-kangoo-2001-r-gaz-611549471

Też jescze się zastanawiam nad Dieselkiem wolnossącym 1.9D, ale nie jestem przekonany ze względu na droższe paliwo i potencjalnie droższe naprawy, za to zachęca bogate wyposażenie.
http://otomoto.pl/renault-kangoo-aluminiowe-felgi-klima-relingi-C34509854.html

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 19:30
przez skawina
W żółtym patrz na blachę - progi, podłoga. Cena wysoka to może już zdrowy.
Drugi miał już chyba robione progi.
Trzeci jakiś kolorowy (albo takie światło) i przytyrany.
Mam 1.4 i do silnika nie mam zastrzeżeń jeśli nie potrzebujesz wyścigówki. Z resztą diesel z klimą to też spacerówka ;)
Patrz głównie na rdzę. Silników nie usłyszymy...

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 19:56
przez Marek_Bielsko
Pierwszy żółty za drogi i niby bezwypadkowy, ale zderzaka to nie ma oryginalnego, bo powinien być żółty a nie srebrny.

Dieselek zużyty, poobijany i pognieciony. Nie brałbym.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 20:40
przez Mascot
Żółty świeżo po myciu, lub ponacierany jakimiś Plakami - bo które Kangoo ma idealnie czarne zderzaki :lol:
Poza tym - dół zderzaka, jak wspomniał Marek. Faktycznie, powinien być żółty ( ale czy przed lift z 2000 nie miał po prostu wkomponowanych halogenów, bez elementów w kolorze ? ). Krzywo spasowana maska.
Może poszukaj czegoś w lifcie ( 2001 - 2003 ), może w tej kwocie znajdziesz, a jak nie - warto dołożyć te kilka złotych ( standard; poducha kierowcy, lepsze wygłuszenia, ocynk ).
Łatwo je poznać, po szerokiej listwie i jasnym wnętrzu.

1.9D przeżyje budę :lol:
Był jeszcze 1.9 dTi ( 80 km ) na pompie wtryskowej, z turbo.

Najważniejsze, żeby nie był zeżarty. Głównie jak wspomnieli, pierwsze padały progi, nadkola, okolice podszybia.
Warto zdjąć plastiki i podnieść wykładzinę na podłodze, pod nogami pasażera i kierowcy.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 21:34
przez bisklavret
Jesli chodzi o lifty, to też bym wolał w lifcie, ale ciężko coś w tych pieniądzach znaleźć. Tak na maksa to 6k, ale jak by przedliftowy się trafił bez rdzy za mniejsze pieniądzę na pewno rozważę.

Co do żółtego to cena też mi się wydawała wygórowana a auto prawie gołe, zamierzam się wybrać na oględziny i do tego srebrnego 1.4 w gazie.

Jeszcze takie pytanko. Szukam Kangurka raczej z dwudzielnymi drzwiami ale ciekaw jestem co byście bardziej polecili? Dwudzielne, czy klapę?

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 21:37
przez skawina
Kwestia gustu i upodobań. Rozglądnij się za kangurem z szerokimi listwami bocznymi i jasnym środkiem. Kupisz do 6 tys. Ich już się rdza nie ima. Sam myślę nad wymianą tych listw, bo środek z lifta już mam. Może rdza zniknie hehehehe ;)

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 23:01
przez bisklavret
No to może ten?
http://otomoto.pl/renault-kangoo-1-2-8v ... 41708.html

Tylko cena taka jakaś niska... i do tego od handlarza.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: czwartek, 2 października 2014, 06:44
przez skawina
No trochę to dziwne ;) A skąd jesteś albo w jakich okolicach szukasz?

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: czwartek, 2 października 2014, 07:33
przez bisklavret
Generalnie to z Warszawy i szukam tak do 100 km, więc w weekend śmignąć do Łodzi nawet by dało radę.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: czwartek, 2 października 2014, 13:17
przez bisklavret
Oglądałem dziś srebrnego 1.4 i ogólnie nie było widać żadnej rdzy, z drugiej jednak strony progi były pokryte bitexem lub innym podobnym wynalazkiem, więc ciężko powiedzieć co tam się działo pod spodem. Lekko coś piszczało w silnikiu, może pasek klinowy i jedno koło pasowe sprawiało wrażenie jak by było luźne bo tak jak by latało na boki, nie wiem może to akurat normalne? Jazda próbna wyglądała tak, że handlarz siedział za kółkiem, więc może być też coś nie tak z układem kierowniczym, sprzęgłem itp, po tym już trochę straciłem zaufanie do teko kangurka mimo, że wizualnie sprawiał raczej pozytywne wrażenie..


Z innej beczki planuję też odwiedźić tego:
http://olx.pl/oferta/sprzedam-renault-k ... 0eb704e94e
Cena jak na moje możliwości finansowe torchę wygórowana i nie widać kratki, więc bym musiał dokupić.