Strona 3 z 10

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: niedziela, 12 października 2014, 10:01
przez czarek0402
Z tych dwóch, tylko ten diesel. Auto ma co prawda 13lat, ale jego drugi właściciel go użytkuje od 11lat, to "kopalnia wiedzy" wszelakiej, jawnej i ukrytej dla Ciebie podczas oględzin, jazdy i rozmowy z właścicielem. ;)

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 15 października 2014, 19:18
przez bisklavret
Obejrzałem tego 1.9 dTi. Autko ogólnie fajne i źle nie wygląda, jedyne co to uboga wersja (w zasadzie tylko ABS i wielofunkcyjna kierownica), apropos ABS to się świeciła kontolka ABS i lampka service.
Z zastrzeżeń to coś skrzypiało w zawieszeniu lewy tył i silniki nie był suchy, tylko trochę się pocił od lewej strony na bloku, i coś jakby w okolcy miski olejowej, ale po zrobieniu rundki autem nic tam nie ciekło.
Przebieg 197 000 i wydaje się być autentyczny.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 15 października 2014, 19:25
przez skawina
Pod kompa by trza podpiąć. To, że się poci to nie tragedia...

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: środa, 15 października 2014, 22:07
przez czarek0402
Na jakim oleju jeździ? Mineralny, półsyntetyk? Jak tam płyny, czystość? Silnik był ciepły podczas wizyty, przepalone auto przed? Itp., itd. ;)

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: czwartek, 16 października 2014, 11:20
przez zajcov
Co do świecącej kontrolki abs i SERV to może być uszkodzenie pierścienia ABS-u, dziś to wymieniałem - koszt to 17 zł+przesyłka :)

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: czwartek, 16 października 2014, 17:09
przez bisklavret
czarek0402 napisał(a):Na jakim oleju jeździ? Mineralny, półsyntetyk? Jak tam płyny, czystość? Silnik był ciepły podczas wizyty, przepalone auto przed? Itp., itd. ;)
Silnik zimny, płyn chłodniczy na minimum, jeśli chodzi o silniki to był i nie myty i wszędzie poza kilkoma miejscami suchy.
O Olej, wstyd się przyznać, zapomniałem zapytać :roll:

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: czwartek, 16 października 2014, 19:37
przez Mascot
Zawsze warto wziąć parę groszy ze sobą, i podjechać na stację diagnostyczną ( ASO też powinno wykonać taką usługę ) i zlecić sprawdzenie autka - zawieszenie, oświetlenie, wleźć pod spód itd.
U siebie za sprawdzenie zawieszenia, płaciłem 20 - 30 zł, później już miałem za free :mrgreen:

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: sobota, 18 października 2014, 16:13
przez bisklavret
skawina napisał(a):Pod kompa by trza podpiąć. To, że się poci to nie tragedia...
Może będe miał interfejs i jak Kangoo będzie jeszcze stało po weekendzie to dam mu jeszcze jedną szansę... i teraz pytanie, gdzie szukać złącza diagnostycznego w kangoorach? Niestety jak wrzuciłem w wyszukiwarkę "złącze diagnostyczne" to nic nie znalazłem.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: sobota, 18 października 2014, 16:21
przez Mascot
Na foto zaznaczyłem Ci klapkę od bezpieczników. Zdejmij ją. Pod nią jest złącze ( bodajże, po prawej stronie skrzynki ), na pewno zauważysz.

Re: Kangoo 1.2 /1.4 najlepiej z gazem.

PostNapisane: sobota, 18 października 2014, 17:03
przez czarek0402
Ja mam tam również złącze OBD, ale nie jestem pewien czy pierwsza, lepsza diagnostyka, pierwszym, lepszym programem powinna być wiążąca dla zakupu, chyba, że masz interfejs Clip, dedykowany dla Renault, raczej stawiłabym na podjechanie na stację diagnostyczną, taką, którą ja wybieram, nie sprzedający i sprawdził auto przed zakupem, jak się zachowuje podczas pracy. Stawiałbym przynajmniej na sprawdzeniu poduszek ABS, czy są, sprawne, a nie przez jakiś emulator. Jeśli można wiedzieć, ten sprzedający zrobił po 15000km rocznie dieslem, czy prowadził działalność, co woził, bo dla mnie ten przebieg jest magicznie obniżony do 197 000km, zawsze to inaczej wygląda przy sprzedaży niż 2.. ...km przy sprzedaży. Życzę udanego zakupu. :)