Strona 1 z 1

Obniżane hydraulicznie zawieszenie z tyłu

PostNapisane: poniedziałek, 29 września 2014, 11:38
przez karo3003
Witam

Z uwagi na kilka pytań odnośnie działania obniżanego tylnego zawieszenia w moim Kangoo przesyłam zdjęcia tego wynalazku, może komuś się przyda...

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: Obniżane hydraulicznie zawieszenie z tyłu

PostNapisane: poniedziałek, 29 września 2014, 14:17
przez skawina
Pytanie jeszcze jedno. Jakie jest rozwiązanie drążka skrętnego?... No chyba, że reszta belki jest standardowa. Tak niskie opuszczenie auta to raczej nic dobrego dla drążków/drążka.
A jak z komfortem jazdy, jaki jest tył - twardy, miękki?

Re: Obniżane hydraulicznie zawieszenie z tyłu

PostNapisane: poniedziałek, 29 września 2014, 14:45
przez Lucass
Tłoczyskom amorów nie szkodzi brak osłon?

Re: Obniżane hydraulicznie zawieszenie z tyłu

PostNapisane: poniedziałek, 29 września 2014, 15:10
przez karo3003
Co do belki skrętnej - wygląda na standardową (porównywane wzrokowo z belką w Kangoo mojego taty), czy jest nadwyrężona przez ten wynalazek - zapewne tak ale przecież takie obniżanie nie trwa długo bo tylko na czas załadunku więc chyba nic nie powinno się stać... Poza tym przecież ktoś używał tego patentu dość często i jakoś belka działa normalnie ;)

Co do komfortu podróży - na mój gust - lepiej bo jest bardziej miękko niż we wspomnianym wcześniej Kangoo

Re: Obniżane hydraulicznie zawieszenie z tyłu

PostNapisane: poniedziałek, 29 września 2014, 16:24
przez skawina
Komfort to już kwestia belki, a nie amorów/siłowników. Myślałem, że będzie raczej bardziej twardo.