przez p70 niedziela, 14 maja 2017, 10:17
Przemyślałem, kupiłem drugą manetkę, tym razem działa perfekcyjnie.
Poprawnie powinno być tak :
PIN 1 przekaźnika do tej części przewodu A1 (kolor pomarańczowo-szary), która wchodzi bezpośrednio do wtyczki manetki
(krótsza część przewodu)
PIN 2 przekaźnika do drugiej części przewodu pomarańczowo-szarego. Idzie on z UCH i stąd oznaczenie na schemacie 645.
Przewód ten to tzw.plus włączający pierwszego biegu (raz wajcha w dół)
PIN 4 i PIN 5 do masy (podłączyłem pod czarny B 5)
PIN 8 pod A7 wtyczki manetki ale tu wchodzą dwa razem. Dolutowujemy się pod przewód fioletowo-żółty (idzie on również z
UCH i jest to plus po włączeniu stacyjki).
Przypominam, że podałem kolory przewodów dla Kangoo I wersja poliftowa ph2 (od 2003), gdzie za pracę przerywaną odpowiada moduł UCH.
W innych pojazdach tej grupy np. Dacia, kolory prawdopodobnie są inne, ale idea ta sama.
Kangoo I Ph2 2007 1,5 dCi Kaleido