Strona 1 z 1

Kanguś 1,5dCi65 v Kanguś 1,5dCi70

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 06:39
przez MK
W sobotę przyjechał do mnie znajomy nowym Kangusiem 1,5dCi 70 więc zrobiliśmy malutki test drogowy obu wersji.
Niewielka różnica jest zauważalna:
- 1,5dCi 65 - ciągnie od 2000obr, 2500obr do 3500obr dostaje ewidentnego kopniaka;
- 1,5dCi 70 - moment równomiernie wzrasta od 2000obr do 3500obr.
65-ka jest nieco słabsza 2000-2500 - ciut mocniejsza 2500-3500.

Czyli w 2006r. w sofcie zdecydowanie spłaszczono wykres momentu obrotowego (muszę przejrzeć wykresy).
W krótkim teście nie stwierdzono zasadniczego wzrostu mocy i momentu.
"Słabość" 65 (2000-2500obr) da się zrekompensować mocniejszym wciśnięciem gazu, za to ten "kopniak" jest piękny :D .

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 07:08
przez KiK
Widzę, że nie spoczniesz póki się nie utwierdzisz w przekonaniu, że kupiłeś dokładnie to co chciałeś :D

Kuba

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 07:39
przez MK
KiK napisał(a):Widzę, że nie spoczniesz póki się nie utwierdzisz w przekonaniu, że kupiłeś dokładnie to co chciałeś :D

Kuba


:lol: :lol: :lol:
No nie kupiłem tego co zamierzałem (1,4 lub 19tdi), ale na razie jestem zadowolony.
:D

Natomiast test był z inicjatywy kolegi bo wydawało mu się,że jego zbiera się nie tak. :wink:

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 09:01
przez Rafal
Coś słabo przeglądam forum ostatnio... Gratuluje nabytku! Moze założymy jakies stowarzyszenie posiadaczy 1,4 oraz 1,5dci??? hehheh

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 10:16
przez MK
Byłbym chętny ale niestety zielony pojedzie "w Polskę", nie mam potrzeb ani możliwości na 2 Kangusie :wink: :)

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 11:34
przez Bullitt
No to zrób mały update :wink: IC i program. Będzie >80KM (można i bez IC, ale osiagi beda szybko spadały)

PostNapisane: poniedziałek, 31 lipca 2006, 13:16
przez kavka
Marcinie a jak się jeździ w porównaniu do 1.4 :?: :wink:

PostNapisane: wtorek, 1 sierpnia 2006, 05:22
przez MK
Jest elastyczniejszy - to oczywiste, wydaje mi się jakby skrzynia była "dłuższa" w 1,5dCi i to częściowo eliminuje efekt elastyczności.
W "zakresie kopniaka" jest duuuuużo lepszy, w pozostałym trochę lepszy lub taki sam.
Do charakterystyki muszę się jeszcze przyzwyczaić.