Lucass napisał(a):Nie twierdzę, że nie ale w takim razie dlaczego w moim kangurku, który nie ma podwyższonej ładowności dop. nacisk osi też jest 11kN co odpowiada ~1121 kG. Podzielone na 2 to ~560 kG więc opona powinna mieć indeks conajmniej 88. Tymczasem fabryczne Conti mają 82
WHY?
PS a swoją wiedzę o sposobie przeliczania dmc na indeks zaczerpnąłemSTĄD
shoti napisał(a):....w imieniu służby....
Bullit napisał(a):Autor strony niestety niedoczytał odpowiednich przepisów i rozminął sie z prawdą...
Lucass napisał(a):shoti napisał(a):....w imieniu służby....
z firmy
z racji miłościwie nam panującej opcji politycznej odp może być na priv
Lucass napisał(a):shoti napisał(a):....w imieniu służby....
z firmy
z racji miłościwie nam panującej opcji politycznej odp może być na privBullit napisał(a):Autor strony niestety niedoczytał odpowiednich przepisów i rozminął sie z prawdą...
A mnie ciągle intryguje te moje 11kN i ten wysoki indeks dla skoczków o podw. ładowności.
Wyjdę trochę OT ale szkoda zakładać nowy temat.
Ludziska - jaki macie indeks ładowności na swoich oponach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości