Strona 10 z 10

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: niedziela, 17 sierpnia 2014, 14:55
przez branio
MK napisał(a): Węglowe są za miękkie, miedziane-za twarde
:roll:
A przypadkiem nie odwrotnie :mrgreen:

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: niedziela, 17 sierpnia 2014, 19:03
przez skawina
Szybciej się doszlifuje węglowe niż miedziane ;)

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: piątek, 16 września 2016, 21:18
przez guzik23
Też mi padła pompa. Z tego co piszecie to prawie na pewno szczotki? Rozumiem że całą pompę należy wydłubać z auta i silniczek zdemontować poza autem ? Ile tam tych szczotek jest? 2 cz 4 ?

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: sobota, 17 września 2016, 09:24
przez Marek_Bielsko
Zależy jakie masz auto, bo na przykład mojej z 2006 nie da się regenerować i trzeba kupić nową.

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: sobota, 17 września 2016, 21:57
przez guzik23
mam 2001r.

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: niedziela, 18 września 2016, 17:26
przez endriulodz
Witam, napisz do kolegi "BRADA'' mi zregenerował i jestem zadowolony polecam , posiada również wszystkie części do tych pomp tak że pisz do niego na priv i będzie dobrze, pozdrawiam.

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: wtorek, 18 października 2016, 10:46
przez Wielebny
U mnie pompa miała ciut inny objaw :) Nie wyłączała się po wyłączeniu zapłonu.
Brusiła i brusiła...
Przyczyną prawdopodobnie były problemy z masą i stykami. Na razie czekam czy objawy ustały całkowicie.

Re: pompa wspomagania

PostNapisane: poniedziałek, 16 stycznia 2017, 10:36
przez Wielebny
No i dupa.... Wymiana końcówek kabli a problem powracał... Wymieniliśmy jeszcze klemę na alternatorze....
I znowu problem powrócił.
Wymieniliśmy przekaźnik. Zobaczymy czy pomoże...