Strona 1 z 2

Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: środa, 19 marca 2008, 12:13
przez 36jacek
Witam mialem maly problem wwłazcał mi sie tryb awaryjny usterka elektryczna lub woda w paliwie :evil:
predkosc max 60 zero przyspieszenia
po podlączeniu komputera (50zl)okazalo sie że awaria jest elektryczna pedału gazu
miałem pojechac na naprawe i nabicie klimy znowu komputer i reszta
postanowilem troche pogrzebac sam zanim pojade
okazalo sie ze wtyczka przy pedale nie ma dobrego styku po wyczyszczeniu kangur juz ani razu nie pokazał awari :D
pisze o tym moze uchronie kogos przed kombinatorami z komputerem bez naprawy 50 zl tylko diagnoza
piechota nie chodzi
zawsze warto sprobowac
pozdrawiam jacek :ugeek:

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: środa, 19 marca 2008, 13:20
przez MK
Gdybyś zgłosił się na forum to obeszło by sie bez tych pierwszych 50zł i sam to zrobił. :twisted:

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: środa, 19 marca 2008, 18:23
przez Lucass
Kosteczka potencjometru pedału gazu... He, he... klasyka :ugeek: ;)

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: czwartek, 20 marca 2008, 06:51
przez 36jacek
Lucass napisał(a):Kosteczka potencjometru pedału gazu... He, he... klasyka :ugeek: ;)

teraz wiem ale przedtem przeszukalem forum bezskutecznie moze dlatego że jestem świezy i nie potrafilem znalezc ale człowiek uczy sie na bledach najlepiej swoich to skuteczny nauczyciel w poprzednim samochodzie kupiłem ksiażke sam naprawiam i dużo mi pomogla musze sie wybracna gielde kupie i do kango myśle ze napewno sie przyda
tylko ten wieczny brak czasu
tu też znalazłe kilka ciekawych porad razem damy rade jak Bob budowniczy

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: czwartek, 20 marca 2008, 09:07
przez Bullitt
To Cię pociesze. 50 zł za diagnozę to nie dużo ;)

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: czwartek, 20 marca 2008, 16:13
przez reno
Bullitt napisał(a):To Cię pociesze. 50 zł za diagnozę to nie dużo ;)

Racja, jest w Koszalinie jeden mały warsztat który tyle bierze i wie o co biega.
Inni z reguły za "wtyczkę" wołają od 100 do góry :( a wynik diagnozy - to wymiana wszystkiego
co możliwe związanego z problemem i jeszcze "okolice" :roll:

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: czwartek, 19 czerwca 2008, 18:45
przez FALFI
witam ,umnie wystąpił tem sam problem świecenie wyżej opisanej kontrolki po wpadnięciu do dziury na drodze .
SZukałem problemu wcześniej na forum i nie znalazlem .Byłem u mechanika na kompie K-ce 50 zł ,usterka stwierdzona wytarte ściezki w pedale gazu.Wyczyściłem ścieżki i kostkę spiołem i wszysko gra .Tylko trochę nerwów na kompie i utrata 50 zł,acha Kangur 1,5 dci z 2005 r ,przebieg 61 000 km,pozdro FALFI

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: wtorek, 26 sierpnia 2008, 13:19
przez Kangurek-OKR
a powiedzcie mi czym czyscicie te sciezki? bo ktos mi mowil zeby tylko i wylacznie przeleciec czysta benzyna z pedzelkiem i absolutnie nic nie ruszac papierem sciernym

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2009, 21:41
przez Piotrek.S.
U mnie też wystąpił ten błąd (1.6 16v). Lampka świeciła się nieregularnie, czasami towarzyszyło temu ograniczenie obrotów do około 3250 na min. Pierwsze co to wizyta na forum celem ustalenia co i jak. Wtyczkę udało mi się wypiąć i wysprejować płynem do połączeń elektrycznych - przestała się zapalać. Zrobiłem to dopiero wczoraj przedtem jeździłem z tym problemem dwa dni (sobota-niedziela). Niestety w niedzielę zapaliła się druga lampka "check engine" i ta pali się cały czas podczas pracy silnika. Wizyta "na komputrze" chyba jednak nieunikniona.

Re: Błąd elektryczny lub woda w paliwie

PostNapisane: wtorek, 10 lutego 2009, 22:33
przez Lucass
Check engine? Tzn ta żółta?
U mnie (ten sam silnik) też się ostatnio zapaliła, a powodem okazał się niesprawny zawór pochłaniacza par paliwa :shock:
A jak się zachowuje silnik? A spalanie?
Aha! Lampka zgasła sama po przejechaniu kilkudziesięciu km na trasie już po wymianie zaworu.