Strona 4 z 5

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 17:53
przez slay
Na stacyjkę nałożony jest pierścień z wtyczką, on odczytuje kod z kluczyka.
Nie będzie komunikacji kluczyka z komputerem nie powinien odpalić samochód.

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: środa, 2 lutego 2011, 19:17
przez Cysio22
Witam!! Prosił bym autora wątku o rozwinięcie myśli,,Także przeprowadzone próby obejścia immo także się nie powiodły. A da się dość łatwo - tyle że nie w autach wyposażonych w komputer Siemens Sirius32 - tu zabezpieczenia są lepsze i się nie dało.,,Chodzi mi głownie o to jak to można obejśc dosc łatwo?? I w których kangusiach był montowany komputer Siemens Sirius32 .W sumie poprosiłem autora tematu ale nie pogardze jak ktoś inny sie wypowie. :D Czy w kangoo 1.9D 99r. był siemens??

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: niedziela, 13 marca 2011, 19:20
przez mts
Witam,
Mam podobny kłopot, Kangur czasem odpala, a czasem immo mu nie pozwala :)
W moim przypadku pomaga włączenie zapłonu z wciśniętym przyciskiem od centralnego na plipie.

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: niedziela, 13 marca 2011, 23:13
przez krzysaudi
Witam.
A dlaczego z Siriusem 32 mówicie że jest ciężko - on też jest do zrobienia na immo off . I wtedy jest problemie . W silniku 1,9 diesel jest sterownik DCU3R którego tez można zrobić na OFF . Więc głowy do góry bo immo zawsze można zlikwidować . Jeśli auto ma can to dodatkowo trzeba wraz z usunięciem immo ze sterownika dokładać emulator immo , chociaż nie jest to zawsze wymagane .
Krzysiek

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: poniedziałek, 16 maja 2011, 15:26
przez pablov2
A jakie by bylo lepsze rozwiazanie? Mam pilot do centralnego ze scyzorykiem, jezeli chcialbym przerobic grot to pozostaje kwestia immo. Posiadam tylko jeden kluczyk, a przelozenie kosteczki raczej nie wchodzi w gre bo nie mialaby gdzie sie trzymac w scyzoryku...

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: wtorek, 4 października 2011, 07:38
przez kerry
Podnoszę dość stary problem, ale może komuś się przyda - walczyłem również z kluczykami i immo - przelutowałem jeden kluczyk i nic - załapywał jak chciał. Czasami pomagało zamknięcie i otwarcie centralnego zamka. Któregoś pięknego dnia zdjąłem obudowę kolumny kierownicy (trzy torxy) i napsikałem sprejem od kontaktów na kostkę połączeniową od immo. Na pierwszy rzut oka nie pomogło, ale na drugi dzień BINGO! Odpala raz za razem - płyn dotarł do kontaktów (nie rozbierałem kostki do końca), rozpuścił to co miał rozpuścić i immo DZIAŁA!!! :lol: Tak więc, zacznijcie boje od tej kostki!

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: środa, 23 listopada 2011, 21:10
przez marcos
Dla mnie padł najpierw jeden klucz a potem drugi .Trzeba było działać.Miotałem się pół roku .To była loteria albo zapali albo nie.Kończąc -jedyna rada :wymiana cewek w obu kluczykach.Koszt wymiany razem z robocizną 60 zł.Także bez paniki.To na pewno pomoże.

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: piątek, 1 czerwca 2012, 11:03
przez andreas
Widzę, że mam to samo, tylko jak dojechać teraz do serwisu? tylko laweta? czy istnieje jakiś magiczny sposób na odpalenie.
Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: piątek, 1 czerwca 2012, 18:27
przez Lucass
Na początek wystarczy kluczyk oddać do elektronika do przelutowania.

Re: Boje z immobilizerem - kilka informacji

PostNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 09:41
przez viking
Witam . U mnie pomagało uruchamianie auta z lekko wciśniętym przyciskiem na kluczyku (nawet nie zaskakiwał centralny ).Dziwne to trochę .Pozdrawiam .