nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez bez czwartek, 1 października 2009, 17:18

witam.
badałem temat dot. nagłego gaśnięcia silniczka 1,4 8v.
w końcu okazało się, że należało:
wymienić silniczek krokowy - to jedynie zmniejszyło częstotliwość gaśnięcia (być może obeszłoby się bez zmiany)
wymiana impulsatora vel czujnika położenia wału korbowego.
To przyniosło następujące profity:
silnik pracuje idealnie równo i skrajnie cichutko - w porównaniu do tego co było wcześniej :lol: ;)
nie gaśnie znienacka.

Oryginalny impulsator renault - 80 pln + 2 dychy za wymianę.

Czas trwania męczarni do odkrycia przyczyn - pół roku :shock:

Pozdrawiam
bez
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 28
Dołączył(a): wtorek, 24 czerwca 2008, 07:28

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez MK piątek, 2 października 2009, 07:24

Możliwe,że byłoby jeszcze taniej (darmo) gdyby czujnik tylko wyczyścić. 8-)
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez bez niedziela, 4 października 2009, 18:30

eee. tam... jest czysty... za stówe nie bede leczył syfa pudrem ;)
bez
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 28
Dołączył(a): wtorek, 24 czerwca 2008, 07:28

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez arci czwartek, 8 października 2009, 06:56

Witam mierzylem opór w swoim kango 1,4 8v i impulsator ma opór 249ohm przy zblizeniu czegoś metalowego raz wzrasta do 257 ohm a raz maleje do 230 ohm.Jak myslicie mieści się w błedzie tolerancji czy uwalony? :cry:
bez napisał(a):eee. tam... jest czysty... za stówe nie bede leczył syfa pudrem ;)
kango PRIVILEGE 2012 gwiezdny pył
Avatar użytkownika
arci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 67
Dołączył(a): wtorek, 10 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez Lucass czwartek, 8 października 2009, 18:03

Książka podaje 220 Ohmów
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez arci czwartek, 8 października 2009, 20:51

dzięki za odpowiedz :) .Z tego wynika że uwalony :cry: Jutro poszukam w hurtowniach po wymianie opiszę czy pomogło .Pozdrawiam
Lucass napisał(a):Książka podaje 220 Ohmów
kango PRIVILEGE 2012 gwiezdny pył
Avatar użytkownika
arci
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 67
Dołączył(a): wtorek, 10 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez branio czwartek, 8 października 2009, 21:04

Jest sprawny
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez WojtekKangoo piątek, 17 grudnia 2010, 20:51

Czejść!
Ja męczę się ze spadkiem mocy.Już pytałem co niekturych na forum i zjeździłem pare warsztatów ale nadal nic.Mam następujący problem i być może to będzie przyczyną; jak autko napotka opór tj.wzniesienie itd. to czasami nie zawsze zapala mi się kontrolka "usterka układu zasilania" tj. żółta spirala w prostokącie i autko nie reaguje na przyśpieszenie itd. silnik chodzi troszeczke nie ruwno.Jak go zgasze i odpale na nowo to jest ok?Odpala od razu bez problemu nawet na mrozie.Może to być problem czujnika spalania stukowego (czujunika Halla)?
Dziękuje i oczekuje odpowiedzi.
Ale kicha progi się sypią i wielkie dziuryyyyyy się pojawiły!!!
Avatar użytkownika
WojtekKangoo
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 58
Dołączył(a): czwartek, 30 września 2010, 12:15
Lokalizacja: Otorowo

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez hulltaj piątek, 17 grudnia 2010, 22:14

Lakonicznie odpowiem jak Branio-czyśc EGR,ewentualnie kostkę pedału przyspieszenia!

PS: Za c-nie odpowiadam,nie mogę c zmiękczyc.
Klawisze skopane.Wybaczcie!-Kasiulek mój ma urodziny!!!
Pozdrawiam!!
1,5dci-z salonu wyjechał w styczniu 2005.
hulltaj
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 182
Dołączył(a): poniedziałek, 18 stycznia 2010, 14:06
Lokalizacja: Wałbrzych Zdolny Śląsk

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

Postprzez slay piątek, 17 grudnia 2010, 22:39

Jaki EGR? jaką kostkę pedału przyśpieszenia? -1,4 8V :| 1998
Był -"biedny"1.2 8V 1997
Jest-1.2 16V Privilege
Avatar użytkownika
slay
Kangoodetektyw
Kangoodetektyw
 
Posty: 1347
Dołączył(a): poniedziałek, 3 lipca 2006, 23:00
Lokalizacja: Rumia

Następna strona

Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości