Strona 1 z 3

nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: czwartek, 1 października 2009, 17:18
przez bez
witam.
badałem temat dot. nagłego gaśnięcia silniczka 1,4 8v.
w końcu okazało się, że należało:
wymienić silniczek krokowy - to jedynie zmniejszyło częstotliwość gaśnięcia (być może obeszłoby się bez zmiany)
wymiana impulsatora vel czujnika położenia wału korbowego.
To przyniosło następujące profity:
silnik pracuje idealnie równo i skrajnie cichutko - w porównaniu do tego co było wcześniej :lol: ;)
nie gaśnie znienacka.

Oryginalny impulsator renault - 80 pln + 2 dychy za wymianę.

Czas trwania męczarni do odkrycia przyczyn - pół roku :shock:

Pozdrawiam

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: piątek, 2 października 2009, 07:24
przez MK
Możliwe,że byłoby jeszcze taniej (darmo) gdyby czujnik tylko wyczyścić. 8-)

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: niedziela, 4 października 2009, 18:30
przez bez
eee. tam... jest czysty... za stówe nie bede leczył syfa pudrem ;)

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: czwartek, 8 października 2009, 06:56
przez arci
Witam mierzylem opór w swoim kango 1,4 8v i impulsator ma opór 249ohm przy zblizeniu czegoś metalowego raz wzrasta do 257 ohm a raz maleje do 230 ohm.Jak myslicie mieści się w błedzie tolerancji czy uwalony? :cry:
bez napisał(a):eee. tam... jest czysty... za stówe nie bede leczył syfa pudrem ;)

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: czwartek, 8 października 2009, 18:03
przez Lucass
Książka podaje 220 Ohmów

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: czwartek, 8 października 2009, 20:51
przez arci
dzięki za odpowiedz :) .Z tego wynika że uwalony :cry: Jutro poszukam w hurtowniach po wymianie opiszę czy pomogło .Pozdrawiam
Lucass napisał(a):Książka podaje 220 Ohmów

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: czwartek, 8 października 2009, 21:04
przez branio
Jest sprawny

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: piątek, 17 grudnia 2010, 20:51
przez WojtekKangoo
Czejść!
Ja męczę się ze spadkiem mocy.Już pytałem co niekturych na forum i zjeździłem pare warsztatów ale nadal nic.Mam następujący problem i być może to będzie przyczyną; jak autko napotka opór tj.wzniesienie itd. to czasami nie zawsze zapala mi się kontrolka "usterka układu zasilania" tj. żółta spirala w prostokącie i autko nie reaguje na przyśpieszenie itd. silnik chodzi troszeczke nie ruwno.Jak go zgasze i odpale na nowo to jest ok?Odpala od razu bez problemu nawet na mrozie.Może to być problem czujnika spalania stukowego (czujunika Halla)?
Dziękuje i oczekuje odpowiedzi.

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: piątek, 17 grudnia 2010, 22:14
przez hulltaj
Lakonicznie odpowiem jak Branio-czyśc EGR,ewentualnie kostkę pedału przyspieszenia!

PS: Za c-nie odpowiadam,nie mogę c zmiękczyc.
Klawisze skopane.Wybaczcie!-Kasiulek mój ma urodziny!!!
Pozdrawiam!!

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: piątek, 17 grudnia 2010, 22:39
przez slay
Jaki EGR? jaką kostkę pedału przyśpieszenia? -1,4 8V :| 1998