Strona 2 z 3

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: sobota, 18 grudnia 2010, 07:20
przez hulltaj
Hej!

Przecież pisałem,że Kasiulek ma urodziny! Człeniu dieslem jeździ,to myśli że wszyscy mają diesle :oops:
Ale,że lakonicznie było,to pewne. Sorki chłopaki!!
Pozdrawiam!!

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: sobota, 29 marca 2014, 06:46
przez siwy261976
odświerze problem
ten sam silnik (E7J 634, KCOH, 1.4 8V, bez klimy cewka zespolona, sterownik siemens sirius 32)
jak rano go chcę zapalić to pyrknie 2 razy i gaśnie
pomaga dopiero kiedy nacisnę lekko pedał gazu i tak trzymam obroty to pali i chodzi (muszę jednak tak stać z minutę i dopiero po tym silnik samodzielnie utrzymuje obroty - choć i tak na ucho są zbyt niskie - no ale już nie gaśnie)
wymienione:
-czujnik położenia wału
- świece
- kable WN
- czyszczona przepustnica (bez wykręcania sinika krokowego - wiem troche lipa ale bałem się że jak go odkręce to potem okaze się ze musze mieć nowe jakieś oringi itd i narobię sobie kłopotu), co ciekawe dół przepustnicy jest uszczelniony na silikon brak oringa ?????? są tam jakieś rowki czy oring jest potrzebny????
- cewka - sprawdzony obwód pierwotny - daje 0,9 -1 Ohma nie udało mi się sprawdzić wtórnego
- próbowałem sprawdzić czujnik temp. ale bez wykręcania go z głowicy chyba się nie da (po omacku wtykałem miernik do zamontowanego czujnika i na gorącym silniku pokazało mi raz 3,5 kOhma a raz mignęło 12 tylko nie wiem jakich styków dotknąłem bo czujnik zamonotwany w silniku i robiłem to na chybił trafił - wiem trochę lipa)

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: sobota, 29 marca 2014, 08:08
przez skawina
Co by nie brał lewego powietrza jak masz coś na silikonie...
Oringi się nie rozlecą. Wyczyść krokowca.
Jeśli z tym poradzisz i będzie dalej źle to zmień czujnik temperatury.

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: niedziela, 30 marca 2014, 16:44
przez siwy261976
spoko dziś miałem się za to zabrać, ale z młodym trzeba w końcu pobiegać za rowerkiem :) a tu zaraz zachód słońca i po ciemku to już nie robota :) jutro kupie silikon a może te oringi w serwisie nie będą za drogie i wezmę się za krokowca i wtedy zobaczę. oprócz czyszczenia to jak sprawdzi czy krokowiec działa prawidłowo?

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: środa, 9 kwietnia 2014, 19:50
przez siwy261976
trochę późno pisze ale w końcu wymontowałem przepustnicę i wyczyściłem silnik krokowy, oraz wymieniłem na nową uszczelkę przepustnicy (teraz żadnego silikonu :evil: oraz przepustnica wreszcie wpasowała się na lekki wcisk do kolektora a nie latała w nim jak ......w pustym autobusie-koszt to 34 zł w ASO )
efekt od 4 dni rano zapala i jest widoczne ssanie, obroty wyraźnie wyższe i równiejsza praca silnika, sam bez pomocy utrzymuje obroty i nie gaśnie.
tak więc mam nadzieję że trafiłem z naprawą
skawina dzięki za pomoc pomimo odświeżenia tematu

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: środa, 9 kwietnia 2014, 19:51
przez skawina
Spoko ;)

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: niedziela, 21 września 2014, 08:04
przez viking
Mam podobny problem . W okresie jesienno zimowym mojemu kangurowi odbija i po zapaleniu na zimnym silniku nie trzyma obrotów i gaśnie .
Dodam , ze wiosną i latem jest ok.
Wczoraj profilaktycznie zmieniłem czujnik położenia wału , silniczek krokowy i czekam na ''ujawnienie'' się usterki .
Może to czujnik temperatury???

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: niedziela, 21 września 2014, 08:15
przez skawina
Wymień czujnik temperatury. Krokowca też możesz przeczyścić.

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: niedziela, 21 września 2014, 09:34
przez viking
Czy to ten czujnik nad czujnikiem położenia wału?

Re: nierówne obroty i gaśnięcie 1,4 8v

PostNapisane: niedziela, 21 września 2014, 11:54
przez skawina
Raczej tak choć nigdy nie sprawdzałem tego. Wypnij i odpal co się będzie działo.