
o czym zawiadamiają nieutulone w żalu ale dychające jeszcze siostry oraz właściciel skoczka.

Objawy: lekki spadek mocy, zwiększone drgania silnika na wolnych obrotach odczuwalne zwłaszcza na lewarku, migająca od czasu do czasu (zwłaszcza na wyższych obrotach) kontrolka awarii układu oczyszczania spalin ("żółta łódź podwodna"), wyraźne odgłosy gubienia zapłonów dobywające się z tłumika (coś w rodzaju pykania).
I co ciekawe! Wyraźne trzeszczenie w radiu. Prawdopodobnie cewka miała gdzieś przebicie i to dawało zakłócenia.
Sposób leczenia: Wymiana

Sposób dojścia do tego która to cewka: Na początek po kolei odłączałem kostki od poszczególnych cewek ale to dawało niejednoznaczne wyniki


Można mierzyć miernikiem ale miałem go w domu i baaaardzo nie chciało mi się po niego iść
