ponowne problemy z odpaleniem :(

Wiem jak coś zrobić lub mam wiedzę, którą chcę się podzielić z innymi

ponowne problemy z odpaleniem :(

Postprzez jaca czwartek, 6 stycznia 2005, 14:53

Pozdrawiam wszystkich !!!
Mialem problemy z odpaleniem mojego autka wiec doradziliscie ze to moze byc czujnik GMP wymienilem go chodzil cudownie :) ale ostatnio znowu zaczely sie te problemy nie chcial odpalac :( wiec to nie mozliwe zeby znowu ten czujnik nawalil pojechalem do mechanika przeczyscil mi wtrysk sprawdzila na kompie i wszytko bylo OK ale nadal nie chcial odpalac :( wkoncu sprawdzil jakies kolko zebate co idzie od walu (znajduje sie ono kolo rozrzadu) i co sie okazalo ze te kolko zebate (koszt tej czesci 220zl.)sie rozsypalo nie wiadomo z jakich przyczyn :( :( ale co naprawde mnie zwmartwilo ze przez ta usterke pozawieszaly sie zawory i czeka mnie teraz grontowny remont glowicy!!! Pstatnio mam strasznego pecha z swoim zwierzatkiem ale sie nie poddam !!

Pozdro z Gdanska dla wszystkich !!!!!!!!
e-mail: jacekn@vp.pl
Pampa 1.4 1999 LPG
Avatar użytkownika
jaca
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): sobota, 5 czerwca 2004, 23:00
Lokalizacja: GDANSK

Postprzez _ONE_ czwartek, 6 stycznia 2005, 18:01

Jestem z Tobą znam ten ból :(
Czy może pękła blokada kółka od wewnętrznej strony... taki kawałek, który ustala położenie?
Czekałem 5 dni aż sprowadzą 8O :cry: :cry: :cry:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jaca czwartek, 6 stycznia 2005, 18:39

zgadza sie wlasnie _ONE_ten klin w tym kolku pekl (bo to jest jednolita stroktura) :( :( :( dzis wlasnie dalem glowice do planowania i szlifowania gniazd zaworow .
Boje sie tylko ile beda mnie kosztowaly zawory 8O
e-mail: jacekn@vp.pl
Pampa 1.4 1999 LPG
Avatar użytkownika
jaca
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 99
Dołączył(a): sobota, 5 czerwca 2004, 23:00
Lokalizacja: GDANSK

Postprzez _ONE_ czwartek, 6 stycznia 2005, 21:05

Ja miałem szczęście... jak kupiłem autko to pierwsze co robiłem to paski, łożyska, uszczelniacze (ciekły), uszczelka pod głowicą (ciekła). Mój mechanik wyciągnął silnik i robił co trzeba. Gdy doszło do montażu koła okazało się, że nijak nie da się go zablokować... no i miałem problem
tzn. szczęście, że klin nie pękł podczas uruchamiania silnika :D
Uwielbiam takie niespodzianki.
Kolejna to pękający kolektor wydechowy w 1.4. Bardzo często pękają, ale dowiedzieć się o tym można dopiero po demontażu i dokładnym oczyszczeniu kolektora lub jeżeli ktoś ma super słuch :)
Mam nadzieję, że nie będziesz miał już żadnych niespodzianek :!:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bocze piątek, 7 stycznia 2005, 13:07

A więc wynika z tego co napisał Jaca, ze silnik 1.4 jest jednak "kolizyjny" chodzi mi oczywiście o rozrząd. Tak więc wypada mi się jeszcze bardziej cieszyć z tego, że po zerwaniu paska rozrządu w moim torbaczu nic się nie stało z głowicą i na drugi dzień już siedziałęm z powrotem za kierownicą. :lol: Nawet sam mechanik był tym zdziwiony bo stwierdził, że w renault zdażyło mu się to pierwszy raz. 8O
Avatar użytkownika
Bocze
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 25
Dołączył(a): niedziela, 29 sierpnia 2004, 23:00

Postprzez _ONE_ piątek, 7 stycznia 2005, 13:17

Osobiście znam tylko jeden silnik niekolizyjny Fire 1.1 Fiata, a właściwie Porsche... bo oni pomagali przy konstruowaniu tej jednostki :D
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

problemy z zapłonem

Postprzez gonecik środa, 1 czerwca 2005, 21:39

Kupiłem Kangórka 2001 1,9 dTi i mam problem z zapłonem. Rano i jak chwilę postoi to muszę go 3 - 10 razy rechnąć a jak jest ciepły to czsami zapali odrazu. Na początku u mechanika na kompie wyszedł defekt czujnika na kole zamachowym po wymianie chwilę było ok.
W tej chwili niby jest wszystko w porządku a jednak mam problemy z zapłonem. Poprzedni właściciel wymieniał pąpę paliwową oraz jakieś końcówki plastikowe przy wtryskach.
Mam nadzieję, że ktoś mi coś podpowie, bo z autka jestem pozatym bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb zadowolony.
Avatar użytkownika
gonecik
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 1
Dołączył(a): poniedziałek, 30 maja 2005, 23:00
Lokalizacja: Września

Postprzez branio czwartek, 2 czerwca 2005, 16:31

Witaj :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:gonecik
Zapraszam do -Jestem tu nowy.


Może pompa paliwowa nie "trzyma".
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez AdiK czwartek, 2 czerwca 2005, 16:51

Witaj gonecik :D
Co do odpalania sprawdź świece a co do zaplonu to pewnie dla tego zmieniali pompe ponieważ zalano trefną rope i nie wyczyscili dokladnie całego układu paliwowego.
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana


Powrót do Wiem

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości