Strona 1 z 1

ponowne problemy z odpaleniem :(

PostNapisane: czwartek, 6 stycznia 2005, 14:53
przez jaca
Pozdrawiam wszystkich !!!
Mialem problemy z odpaleniem mojego autka wiec doradziliscie ze to moze byc czujnik GMP wymienilem go chodzil cudownie :) ale ostatnio znowu zaczely sie te problemy nie chcial odpalac :( wiec to nie mozliwe zeby znowu ten czujnik nawalil pojechalem do mechanika przeczyscil mi wtrysk sprawdzila na kompie i wszytko bylo OK ale nadal nie chcial odpalac :( wkoncu sprawdzil jakies kolko zebate co idzie od walu (znajduje sie ono kolo rozrzadu) i co sie okazalo ze te kolko zebate (koszt tej czesci 220zl.)sie rozsypalo nie wiadomo z jakich przyczyn :( :( ale co naprawde mnie zwmartwilo ze przez ta usterke pozawieszaly sie zawory i czeka mnie teraz grontowny remont glowicy!!! Pstatnio mam strasznego pecha z swoim zwierzatkiem ale sie nie poddam !!

Pozdro z Gdanska dla wszystkich !!!!!!!!

PostNapisane: czwartek, 6 stycznia 2005, 18:01
przez _ONE_
Jestem z Tobą znam ten ból :(
Czy może pękła blokada kółka od wewnętrznej strony... taki kawałek, który ustala położenie?
Czekałem 5 dni aż sprowadzą 8O :cry: :cry: :cry:

PostNapisane: czwartek, 6 stycznia 2005, 18:39
przez jaca
zgadza sie wlasnie _ONE_ten klin w tym kolku pekl (bo to jest jednolita stroktura) :( :( :( dzis wlasnie dalem glowice do planowania i szlifowania gniazd zaworow .
Boje sie tylko ile beda mnie kosztowaly zawory 8O

PostNapisane: czwartek, 6 stycznia 2005, 21:05
przez _ONE_
Ja miałem szczęście... jak kupiłem autko to pierwsze co robiłem to paski, łożyska, uszczelniacze (ciekły), uszczelka pod głowicą (ciekła). Mój mechanik wyciągnął silnik i robił co trzeba. Gdy doszło do montażu koła okazało się, że nijak nie da się go zablokować... no i miałem problem
tzn. szczęście, że klin nie pękł podczas uruchamiania silnika :D
Uwielbiam takie niespodzianki.
Kolejna to pękający kolektor wydechowy w 1.4. Bardzo często pękają, ale dowiedzieć się o tym można dopiero po demontażu i dokładnym oczyszczeniu kolektora lub jeżeli ktoś ma super słuch :)
Mam nadzieję, że nie będziesz miał już żadnych niespodzianek :!:

PostNapisane: piątek, 7 stycznia 2005, 13:07
przez Bocze
A więc wynika z tego co napisał Jaca, ze silnik 1.4 jest jednak "kolizyjny" chodzi mi oczywiście o rozrząd. Tak więc wypada mi się jeszcze bardziej cieszyć z tego, że po zerwaniu paska rozrządu w moim torbaczu nic się nie stało z głowicą i na drugi dzień już siedziałęm z powrotem za kierownicą. :lol: Nawet sam mechanik był tym zdziwiony bo stwierdził, że w renault zdażyło mu się to pierwszy raz. 8O

PostNapisane: piątek, 7 stycznia 2005, 13:17
przez _ONE_
Osobiście znam tylko jeden silnik niekolizyjny Fire 1.1 Fiata, a właściwie Porsche... bo oni pomagali przy konstruowaniu tej jednostki :D

problemy z zapłonem

PostNapisane: środa, 1 czerwca 2005, 21:39
przez gonecik
Kupiłem Kangórka 2001 1,9 dTi i mam problem z zapłonem. Rano i jak chwilę postoi to muszę go 3 - 10 razy rechnąć a jak jest ciepły to czsami zapali odrazu. Na początku u mechanika na kompie wyszedł defekt czujnika na kole zamachowym po wymianie chwilę było ok.
W tej chwili niby jest wszystko w porządku a jednak mam problemy z zapłonem. Poprzedni właściciel wymieniał pąpę paliwową oraz jakieś końcówki plastikowe przy wtryskach.
Mam nadzieję, że ktoś mi coś podpowie, bo z autka jestem pozatym bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb zadowolony.

PostNapisane: czwartek, 2 czerwca 2005, 16:31
przez branio
Witaj :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:gonecik
Zapraszam do -Jestem tu nowy.


Może pompa paliwowa nie "trzyma".

PostNapisane: czwartek, 2 czerwca 2005, 16:51
przez AdiK
Witaj gonecik :D
Co do odpalania sprawdź świece a co do zaplonu to pewnie dla tego zmieniali pompe ponieważ zalano trefną rope i nie wyczyscili dokladnie całego układu paliwowego.