Strona 2 z 4

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 10:50
przez czarek0402
Filtr trzeba wymienić obowiązkowo.To aż 10 lat,aż trudno uwierzyć...po wymianie przepiłuj piłką ten filter,zrób zdjęcie,ciekawe jak wygląda? :roll:


Jak Kolega wymieni oringi,to da znać...po ile oringi,wymiar ich,w sklepie motoryzacyjnym zakupione,u mechanika,na szrocie...a to czy to będą same oringi,czy wszystkie szybkozłączki,ba nawet w ASO można się spodziewać wymiany wężów paliwowych,bo to komplet oczywiście,również daj znać. :roll:

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: poniedziałek, 2 lipca 2012, 17:04
przez istanbul
Musisz dostać się do smoka w baku i go porządnie wyczyścić. Masz w nim gluty. Zacznij od tego zanim wydasz majątek na złe diagnozy mechaników itp.

Miałem podobny problem. Sytuacja z Twoim filtrem jest zupełnie przypadkowa , mi np. co 3 dni auto gasło i nie chciało odpalić (zassana gruszka przy filtrze i pęcherzyki) a wina była właśnie po stronie przytykającego się smoka w baku.


powodzenia :]

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: niedziela, 8 lipca 2012, 03:09
przez Karol76
oooo nowa informacja na tym forum, ok!
We wtorek, czyli 11.07.2012 roku jestem umówiony z mechanikiem na jego przegląd. Sprawdzę o czym piszesz. Jak co, to dam znać!

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: niedziela, 8 lipca 2012, 16:42
przez istanbul
Nie zagwarantuję Ci , że to na 100% pomoże , ale lepiej to sprawdzić a koszt niewielki :)

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: poniedziałek, 9 lipca 2012, 19:18
przez jon104
Wymieniam sam filtry co dwa lata. Pierwsze dwa to były Mann, a teraz dwa kolejne to Filtron (ostatni 3 tyg. temu za 85 zeta), Jak dotychczas żadnych sensacji po wymianach. Kiedyś ktoś mi mówił, że trzeba to robić w określonej kolejności (określone kolory), ale oczywiście zapomniałem i robię jak leci, w miarę szybko i po wymianie a przed odpaleniem wielokrotnie pompuję ręczną pompką aż do napełnienia nowego filtra :mrgreen:

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: wtorek, 18 czerwca 2013, 12:50
przez ram_a
Dołącze się do tematu , bo wydaje mi się że nie otrzymaliśmy wyczerpującej odpowiedzi na temat powietrza w układzie.

Mój Kangoo 1.5 DCI 2004 czasami jak postoi to nie chce zapalić muszę długo kręcić , w końcu zaobserwowałem powietrze na wylocie z pompy do filtru , wymieniłem filtr wężyki przelewowe z wtrysków i dalej to samo !
Nie kopci , nie palają się żadne lampki, ma kopa , ale jak po trasie zgaszę silnik to muszę podpompować aby zapalić , mechanicy nie mogą zlokalizować usterki. (to ze wtryski to pompa - fajnie się gada a ja chce mieć pewność a nie wydawać kasy na daremno, zresztą naprawa pompy czy wtrysków to nie to samo co wężyków przelewowych !)
Na wlocie do pompy z filtru idzie tylko paliwo bardzo bez bąbli może tylko czasami ciut ciut ale to raczej normalne bo porownywalem z innym Bardzo proszę o pomoc bo zaczyna już mnie to mocno irytować

Dodam ze robiłem test przelewowy i wydaje mi się ze jest ok. (nie pamiętam danych ale z tego co pamiętam wszystko w normie)

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: środa, 19 czerwca 2013, 07:49
przez Lucass
Powietrze na powrocie jest dopuszczalne.
Rozumiem, że "to" mu się zdarza na zimno.
Sprawdź najpierw czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu. Zacznij od przeczyszczenia i poprawienia styku na ich kostkach.

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: poniedziałek, 15 lipca 2013, 14:53
przez kondziukondziu
Mój sposób na bez problemowe odpalanie, koszt ok 10 pln jeżdżę tak już kilka miesięcy.

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: poniedziałek, 15 lipca 2013, 16:32
przez czarek0402
kondziukondziu, proszę o rozmiary wężyków paliwowych w stylu fi zew. / fi wew., czy, jak położyłeś do baku i nie masz już powietrza? :roll:

Re: Powietrze w przewodach paliwowych DCI

PostNapisane: poniedziałek, 15 lipca 2013, 22:01
przez kondziukondziu
czarek0402 napisał(a):kondziukondziu, proszę o rozmiary wężyków paliwowych w stylu fi zew. / fi wew., czy, jak położyłeś do baku i nie masz już powietrza? :roll:


Witam, przewód paliwowy dolotowy ( z gruszką ) 8 mm, reszta 6 mm, łączy się przy kole przednim (od dołu), powietrza trochę zostało w przewodzie dolotowym jednak nie zbiera się więcej a co najważniejsze dolot do pompy jest zawsze pełny i nie mam problemów z odpaleniem auta.

Ps. Przewody rozciągałem na mocowaniu osłony silnika:-) można spróbować wymienić tylko dolot do pompy tak jak na zdjęciu (biała kropka) może wystarczy?