AMORKI

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

AMORKI

Postprzez Vtec czwartek, 23 czerwca 2005, 08:50

Nie wiem gdzie ale słyszałem ze nasze bolidy maja oryginalnie olejowe - i tutaj moje pytanko czy gazowe nie daly by troche komfortu :idea:
A jesli to jakie?????
Moze by mozna jakos wpłynąc na lepsze tłumoienie???? :?: :?:
Avatar użytkownika
Vtec
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 171
Dołączył(a): środa, 27 października 2004, 23:00
Lokalizacja: Krakow

Postprzez MK czwartek, 23 czerwca 2005, 10:03

Poszukaj na forum :!:
ONE chyba proponował takie :!:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez zuwik czwartek, 23 czerwca 2005, 12:46

Hydrauliczne dają komfort. Gazowe (ze wzgl. na szybsze rozprężanie gazów - pneumatyka jest tego dobrym przykładem :wink: ) szybciej odbijają = lepiej dociskają koła do jezdni = JAZDAAAA :!: :D Odczuwalnie - są twardsze.
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez _ONE_ czwartek, 23 czerwca 2005, 16:22

Jazda na gazowych różni się zdecydowanie od olejowych... na nasze dziurawe drogi polecane są olejowe, które są bardziej komfortowe. Gazowe są zdecydowanie sztywniejsze i są raczej dla tych co lubią czuć kontakt z jezdnią... no chyba, że wjedzie się w wielką kałużę :cry: :cry: :cry: :cry:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Vtec piątek, 24 czerwca 2005, 12:26

no dzieki ziomale!!!!!!!
Czyli wynik jest jasny - zostaja STANDARDY.]
A teraz z innej paki- założyłem sobie szersze butki: 185/60 14" Barum Bravuris ( ktoś na forum je zachwalał ) i ostatnio na mokrej trasie zauważłem ze auto zrywa przyczepność nawet na 3-ce ( 1.5 dCi ) i generalnie troche pływa i boje się ze te Bravurisy sa do d...
Mam tez autko w domu na Contikach i nie zuważyłem takich jaj!!!! :?
Avatar użytkownika
Vtec
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 171
Dołączył(a): środa, 27 października 2004, 23:00
Lokalizacja: Krakow

Postprzez zuwik piątek, 24 czerwca 2005, 15:20

O ile się nie mylę to fiXXXer kiedyś mówił o barumach. że trzymają się suuuper.. na suchym. A on ma 1.4 75KM :wink:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez AdiK piątek, 24 czerwca 2005, 15:56

Raczej miał :(
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Postprzez Wiz piątek, 24 czerwca 2005, 16:22

Vtec napisał(a):....A teraz z innej paki- założyłem sobie szersze butki: 185/60 14" Barum Bravuris ( ktoś na forum je zachwalał ) i ostatnio na mokrej trasie zauważłem ze auto zrywa przyczepność nawet na 3-ce ( 1.5 dCi ) i generalnie troche pływa i boje się ze te Bravurisy sa do d...
Mam tez autko w domu na Contikach i nie zuważyłem takich jaj!!!! :?


Ja do tej pory tez mialem fabryczne Conti i niestety u mnie tez tracil przyczepnosc na mokrym i to do 2 wlacznie. Generowalo to sporo problemow ze startowaniem na swiatlach i z wyskokiem z podporzadkowanych. Teraz mam KLEBER DYNAXER DR rozmiar 195/50 15 i dopiero teraz wiem co to znaczy komfortowa i bezproblemowa jazda na mokrym. Tak w zasadzie to nie ma zadnej roznicy czy jade na mokrym czy suchym, efekt jest ten sam - zero poslizgu. Zreszta teraz to mam nawet problem wymeczyc z niego "piska" na czystym niezasmieconym piaskiem asfalcie - ale to akurat jest bardzo DUZYM pozytywem :twisted:

Pozwole sobie dolozyc jeszcze jedna opinie: poprawila sie skutecznosc hamulcow. Nie wiem tylko czy jest to spowodowane szersza guma i lepsza przyczepnoscia, czy lepszym wentylowaniem tarcz i klockow dzieki aluskom.
ANTYKLUBOWICZ
STOPER DROGOWY :D
smoke tires not drugs
Aktualnie czerwone Clio 3 ph 1, choć wole żony niebieskie Clio 4 GT :)


Avatar użytkownika
Wiz
Użytkownik zbananowany
 
Posty: 1967
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Moim domem praca, dom hotelem :(

Postprzez zuwik piątek, 24 czerwca 2005, 19:14

Wentylowanie tarcz będzie miało znaczenie przy częstym hamowaniu, szersza guma przy sile hamowania. Czyli zapewne oba :wink: Oj też bym chciał takie "gumki" do Kangoorka, czułbym się "bezpieczniej" 8) :roll: :lol:
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron