awaria blokady kierownicy (podbramkowa sytuacja)

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

awaria blokady kierownicy (podbramkowa sytuacja)

Postprzez Gość poniedziałek, 4 lipca 2005, 18:20

jest duzy problem...moj brat jest w trasie... reno kangoo 1.9d...zablokowala mu sie stacyjka...przy tym i kierownica tez..nie wiedziec czemu taka sytuacja..wylaczyl auto normalnie,jak wrocil kluczyk wchodzi do stacyjki ale nie mozna go przekrecic...bo kierownica sie zablokowala...wie jak odblokowac kierownice-ruszac kluczykiem i kierownica jednoczesnie,ale to nie pomaga...nie wiadomo co zrobic...macie jakis pomysl...potrzebna szybka pomoc...kazdy pomysl moze sie przydac...wiec piszcie co byscie zrobili...
Gość
 

Postprzez czerja poniedziałek, 4 lipca 2005, 18:42

trudno doradzić tym bardziej na szybko,ale ja bym zadzwonił do serwisu może w przypływie uczuć coś by poradzili!
żółty 1.2RN oklejony klubowo!
przebieg 202546
Avatar użytkownika
czerja
Kangooekspert
Kangooekspert
 
Posty: 945
Dołączył(a): poniedziałek, 19 lipca 2004, 23:00
Lokalizacja: Boguszów Gorce

Postprzez zuwik poniedziałek, 4 lipca 2005, 21:39

Jeśli sytuacja ekstremalna to i środki ekstremalne - możliwe, że coś się sklinowało i pozostaje zerwanie blokady siłą rąk. Dobrać się do niej nie da, ale zerwanie jest możliwe (choć trzeba trochę pary w rękach...)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez AdiK wtorek, 5 lipca 2005, 17:10

Niech popuka w stacyjkę pewnie się zawiesił któryś z bolców
Pozdrawiam Adrian

Był KaleidoGwiezdnyPył 1.5dci75
Jest Peugeot 5008 2.0HDI
Avatar użytkownika
AdiK
Kangoomistrz 2009
Kangoomistrz 2009
 
Posty: 1033
Dołączył(a): środa, 7 kwietnia 2004, 23:00
Lokalizacja: poszukiwana

Postprzez sw wtorek, 5 lipca 2005, 17:47

zuwik napisał(a):Jeśli sytuacja ekstremalna to i środki ekstremalne - możliwe, że coś się sklinowało i pozostaje zerwanie blokady siłą rąk. Dobrać się do niej nie da, ale zerwanie jest możliwe (choć trzeba trochę pary w rękach...)


Hm... to nie mały fiat. Niestety nie zwróciłem uwagi jak tu wygląda blokada, ale jak pamiętam bolec np. ze skody, to nie podjąłbym się zrywania (w skodzie wygiąłem kierownicę, a blokada nie puściła). MIałem podobną sytuację - stacyjka się rozleciała wewnętrznie (wada projektowa felicii). Tutaj stawiam na jakiś bolec, bo nie slyszalem, zeby sie w kangurach stacyjki rozlatywaly.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez zuwik wtorek, 5 lipca 2005, 20:32

Nie wiem o jakiej Skodzie piszesz, Felicia miała taką kierownicę, że i bez zrywania dało się wygiąć :wink: Oczywiście w przerysowaniu 8) Kangoorkowa jest solidna, ponoć się da zerwać (osobiście nie próbowałem)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: podbramkowa sytuacja

Postprzez Gość czwartek, 7 lipca 2005, 22:12

no wiec tak jak niektorzy dobrze kombinowali,zablokowal sie bolec w stacyjce(ze tak powiem w czesci mechanicznej,bo elektryczna jej czesc byla ok),dziwne to co sie stalo.W koncu dojechalem w miejsce postoju kangura i odpalilem go na "krotko"-nie rozrywalem kabelkow,ale jechalo sie bez kluczyka.Rozebranie plastikow i demontaz stacyjki potrwal 30 min(nigdy wczesniej tego nie robilem).Generalnie chyba juz tamta nie bedzie naprawiana i rozgladam sie za nowa,badz malo uzywana.Uzywka to koszt od 70 do 150zl.
A orientujecie sie moze ile kosztuje nowa ?? I czy jest tylko oryginalna czy moze wystepuje rowniez w zamienniku ??
Jak pytam gdzies o uzywane czy nowe czesci do kangura to malo co maja(oczywiscie nie wszedzie),po to o tym pisze,bo stacyjka od clio chyba by pasowala ???? Bo od megany,eclipsa itd nie podejdzie,a clio to chyba to samo co kangoo,no nie ???? Mowie o silniiku F8Q czyli 1.9diesel.
Gość
 


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron