
Całość usterki dotyczy silnika o mocy 85 koni ( czasem jest napisane 84 czasem 86 KM ), z układem wtryskowym Delphi, bodajże 2 generacji, po zmianach z 2006 roku ( Norma spalin Euro4, zwiększona moc z 82 do 85 KM ). Późniejsze jednostki posiadały system Siemens / Bosch. Najłatwiej rozpoznać go, po listwie rozdzielczej, w kształcie rurki.
Czujnik mocowany jest, w koszmarny sposób. Do jego zdjęcia należy mieć; klucz 27, najlepiej skrócony o 2/3, oraz przegubowe ręce. Jeśli takich rąk nie mamy, prosimy kogoś o pomoc. Jeden patrzy ( najlepiej od strony akumulatora ), czy klucz pewnie siadł na czujniku, i trzyma węże od dużego obiegu, tak, żeby nie przeszkadzały w kręceniu kluczem. Drugi osobnik, używa swoich magicznych zdolności i próbuje odkręcić czujnik, ówcześnie wypinając wtyczkę .
Czujnik - jak wyżej wspomniałem - umieszczony jest na dole " pająka ".
Widok na sam czujnik.

