Najszybciej i najprościej - filtr kabinowy

Umiejscowiony jest w podszybiu, od strony pasażera. Maska do góry, ściągasz trójkąt podszybia, odpinasz klapkę na podszybiu, ściągasz uszczelkę wzdłuż podszybia. Plastikowe podszybie odchylasz na tyle na ile się da. Filtr zamontowany jest przy wentylatorze. Jak odciągniesz podszybie, musisz zdjąć plastikową rynnę odsłaniającą wentylator - powinna być mocowana na dwie śrubki. Jak ja zdejmiesz, będziesz widział wąska klapkę na kolejne dwie śrubki ( albo TORX albo klucz 5 czy 6, zależności czy ktoś coś już zmieniał). Zdejmujesz i masz piękny dostęp do filtra. Sam filtr to naście złotych, i pewnie to jest przyczyną słabego nawiewu.
Drugi wariant - zdycha sam wentylator. Też możliwe, a proces wymiany (demontaż) podobny jak demontaż filtra.
Zacznij od filtra. Szybka robota, a zaoszczędzisz kasę, na oddaniu do mechanika.