Nie równe obroty na luzie 1.4 1998

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez peter321 środa, 14 marca 2007, 22:42

Auto ma przejechane 156tys i co dziwne mam wszystkie glejdy
kiedy co i jak oleje przegłady itp itd
ale zawsze jest to coś
Wtyczki chyba sprawdziłem wszystkie przeczyszczone i przesmarowane
Sprayem KONTAKT bez zmian
Kazdy mechanik poleca wymiane przewodów wys napięcia
ale chyba nikt z nich tak naprawde nie wie jak te przewody sprawdzic
to nie sztuka wywalic oryginały a załozyc tanie akcesoryjne
ktore i tak po roku sie wywali bo po pierwszej wymianie swiec rozpadna sie podczas sciagania fajek
Moze jest jakiś knyfik zeby sprawdzic przewody -oczywiscie nie metoda
plaskiej bateryjki -językiem :)
Ostatnio edytowano niedziela, 15 kwietnia 2007, 15:28 przez peter321, łącznie edytowano 1 raz
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez slay środa, 14 marca 2007, 23:36

Ja również stawiam na przewody wysokiego napięcia. Przy przebiegu 156tys niema się co upierać że oryginały są lepsze i będą służyć wiecznie. Miałem dokładnie takie objawy jak u ciebie, zwlekałem z wymianą i poza przewodami doszła jeszcze wymiana tulejek na rozruszniku :D
Był -"biedny"1.2 8V 1997
Jest-1.2 16V Privilege
Avatar użytkownika
slay
Kangoodetektyw
Kangoodetektyw
 
Posty: 1347
Dołączył(a): poniedziałek, 3 lipca 2006, 23:00
Lokalizacja: Rumia

Postprzez peter321 czwartek, 15 marca 2007, 01:11

Slay- a czym to sie objawiało opisz proszę powod dlaczego wymieniłes
przewody zmieniłes je zapobiegawczo czy ktos stwierdził ze są kaput
jakie przewody i za ile kupiłeś czy
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez Lucass czwartek, 15 marca 2007, 09:45

Pewnie są jakieś urządzenia do sprawdzania przewodów WN ale najłatwiej domowym sposobem sprawdzić je wieczorem tzn po ciemku i na zimnym silniku. Idealnie byłoby gdyby powietrze było wilgotne. Jeżeli w czasie pracy silnika widać wyładowania skaczące z przewodów lub po ich dotknięciu czujesz "kopanie" to znaczy że są do wymiany.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Postprzez darecki czwartek, 15 marca 2007, 17:48

A jak często ustawiałeś zawory? Znajomy miał podobne objawy- wymienił silnik krokowy , filtry , świece , kable nawet założył cewki od innego kangura i bez zmian. Okazało się , że wypaliły się zawory wydechowe (chyba 2). Objawy podobne- nierówna praca na wolnych i czasem za niskie obroty, a w czasie jazdy wszystko ok.
było:kangoo 1.4 lpg 2001
jest:kangoo 1.5 dci 2011
darecki
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 28 marca 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Postprzez slay czwartek, 15 marca 2007, 18:03

peter321 napisał(a):Slay- a czym to sie objawiało opisz proszę powod dlaczego wymieniłes
przewody zmieniłes je zapobiegawczo czy ktos stwierdził ze są kaput
jakie przewody i za ile kupiłeś czy

Auto miało nierówne obroty na wolnym biegu, zdarzało się ze gasł silnik na skrzyżowaniach. Podczas przyśpieszania kilka razy przepuścił na obrotach i dalej szedł normalnie od czas do czasu jednak pojawiało się coś co ja nazywałem ‘dziurami w obrotach’. Przewody kupiłem firmy JANMOR cena ok. 70-80zł.
Był -"biedny"1.2 8V 1997
Jest-1.2 16V Privilege
Avatar użytkownika
slay
Kangoodetektyw
Kangoodetektyw
 
Posty: 1347
Dołączył(a): poniedziałek, 3 lipca 2006, 23:00
Lokalizacja: Rumia

Postprzez peter321 piątek, 16 marca 2007, 10:33

Z dokumentacji przeglądów (mam wszystkie) wynika ze były regulowane
co ok 20tys. teraz tez je wyregulowałem luzy są ok
Musze sie przyjzec tym przewodom
Peter321@wp.pl
Kangoor Kolor J (pomaranczowy) 1.4 8v 1998r. LPG sekwencyjna
Avatar użytkownika
peter321
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 105
Dołączył(a): niedziela, 28 stycznia 2007, 00:00

Postprzez _ONE_ piątek, 16 marca 2007, 11:08

cewka :?:
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MK piątek, 16 marca 2007, 11:25

Moim zdaniem jednak silniczek krokowy :idea: :!:
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez _ONE_ piątek, 16 marca 2007, 11:33

Myślę, że jest sposób sprawdzenia... musisz umówić się z jakimś zatorbionym z Twojej okolicy, z takim samym silnikiem i w jakiś ciepły wieczorek, przy piwku sprawdzić przekładając, kable, kompletną przepustnicę, cewkę itd.
Obrazek
Avatar użytkownika
_ONE_
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1819
Dołączył(a): środa, 24 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron