przez shoem poniedziałek, 29 listopada 2004, 17:40
....nie mam pojęcia ale znając życie jak najwcześniej. W moim 1,4 to limit jest przy 120 000 ale jak facet go wymieniał to spytał się czy samochód sam przyjechał czy go przywiozłem na lawecie bo według niego silnik nie powinien chodzić (pasek tak rozciągnięty...) a jeśli chodzi o diesela to wydaje mi się że 90 000 będzie OK.
Pozdrawiam
przez shoem poniedziałek, 29 listopada 2004, 18:01
...nie wiem ile masz przejechane ale generalnie to paski siadają w samochodach, które dużo jeżdżą po mieście... ja za wymianę zapłaciłem 150 zł z materiałem. więc chyba nie jest drogo, aha i warto od razu wumienić rolkę napinacza. W serwisie zalecają też wymianę pompy wodnej ale to chyba tylko naciąganie na kasę jak masz koło setki to bym się nie zastanawiał
przez Rafal poniedziałek, 29 listopada 2004, 23:01
ja wymienilem po 100 000 (oczywiscie w 1,4) ale jezeli masz watpliwosci to lepiej wczesniej niz pozniej (bo jak peknie to mogila...)
Zajrzyj instrukcji tam beda zalecenia Renaulta...
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
mam przejechane 38tys. ale chcialbym wiedziec bo z tego co sie orientuje to w 1.9td (80KM) wymiana jest co 75tys. Przypuszczam ze w dieslu zwyklym jest to 60 tys. ale prosze o informacje szczegolnie jesli ktos tez ma zwyklego diesla.
Komplet rolek i napinaczy wymienie oczywiscie ale pompe wodna to chyba nastepnym razem.