w oryginale jest 41 AH i bodajże 360 prąd rozruchowy
Bosch silwer jest bezobsługowym aku więc można go naładować prawidłowo tylko przy użyciu specjalnie przeznaczonego do tego prostownika

najlepiej kupić 45 lub 52 to max bo nie doładuje go wam alternator (zresztą po mieście to moze nie doładować nawet oryginalnej pojemności) prąd rozruchowy nie powinien być za duży gdzyż wykończy wam rozrusznik ( to tak jakbyście dali silnik 1.4 ale o mocy 120 koni zamiast oryginalnych 75 i nic nie zmienicie np sprzęgła to je wam wykończy szybciej)
moim skromnym zdaniem 420 A to max zapewniam ze będzie kręcił szybciej i łatwiej silnikiem
jeszcze jedno lepiej kupić aku obsługowy jest nieco tańszy ale wystarczy zwykły prostownik za parędziesiąt złotych i dostęp do gniazdka i co pół roku kontrola stanu naładowania i ew. doładowanie. wychodzi się na tym lepiej bo jak zadbasz to masz aku sprawne nawet przez 7 lat choć to nie musi być regułą

ps. miałem silwera po poprzedniku i padł po 5 latach użytkowania, ładownie zwykłym prostownikiem niewiele pomogło, tyle że latem jeszcze przejeździłem do jesieni