Jak w temacie mam pytania do znawców co do zawieszenia tylnego w Kangoo. Powoli przymierzam się do wymiany zawieszenia i teraz chciałbym się dowiedzieć czy:
- występowały różne belki klasyfikowane na nacisk a nie na ilość drążków skrętnych?
- czy można dowolnie wymieniać amorki z wersji osobowej (ładowność do 550kg) z amorkami od wersji ciężarowej (ładowność do 800kg)??
- czy po wymianie samych amorków trzeba jakoś ustawiać belkę tylną, jeśli tak to w jaki sposób?
- czy jest jakiś sposób na stwierdzenie jaki element w zawieszeniu tylnym wymaga uwagi i ewentualnej wymiany? wiem, że amorki można jakoś na stacji diagnostycznej sprawdzić, a całe te drążki skrętne, reakcyjne itp razem z belką podlegają jakoś sprawdzeniu??
- na belce są malowane jakieś 3 paski różno-kolorowe. czy to jest jakieś specjalne, kodowe oznaczenie?
Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedzi, odpowiedzi i porady na dręczące mnie pytania.
Z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam