pgrom napisał(a):Witam wszystkich,
Tak jak w temacie mam problem z wolnymi obrotami na biegu jałowym, całe auto się trzęsie tak jak by były za niskie i czasami gaśnie, na wyższych obrotach jest ok, autko ma moc i w ogóle. Stało się tak po wymianie rozrządu (zerwany pasek). Jak ktoś wie co można sprawdzić samemu i ewentualnie ustawić proszę o pomoc. Z góry dzięki.
Ten problem wystepuje również u mnie.
Dziś byłem ze swoim torbaczem na kompie.
Diagnostyka wykazała uszkodzony potencjometr przepustnicy.
Z tym, że u mnie występuje "falowanie" obrotów. Raz mam niskie a raz wysokie. Jak się silniczek nagrzeje to potrafi mi zgasnąć w czasie jazdy.
Traci moc. Świeci się (żółta spiralka) kontrolka wtrysków.
Przy okazji sprawdzania mojego układu usłyszałem, że najczęściej spadek obrotów świadczy o uszkodzeniu tegoż potencjometru.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.