przez reno niedziela, 6 kwietnia 2008, 17:48
W układzie wspomagania stosuje się, z reguły, olej ATF taki jak w skrzyniach automatycznych.
Jeżeli ciecz która wyciekła nie jest oleista (konsystencja bardzo rzadkiego oleju) to będzie raczej
spryskiwacz lub układ chłodzenia. Jeśli nie widzisz jaki masz kolor płynu w zbiorniczku
wyrównawczym układu chłodzenia możesz za pomocą strzykawki jednorazowej wyciągnąć trochę płynu
i stwierdzisz jaki ma kolor.
Oleje ATF mają zazwyczaj barwę różowo-czerwona.
"Nowy" Helios, dCi 105 KM 2008, kobitka - już u nowego pana
Jeep GC 5,7 HEMI, 330 KM, '05
MB ML 350, '07 - prezent od żonki

Fiat Panda 1,3 JTD, '06
Wypoczynek nad morzem:
http://www.marine24.pl"