przez PanKot wtorek, 13 czerwca 2006, 19:02
MK napisał(a):Ja jeszcze dorzucę, że dłuższa eksploatacja ze świecącą kontrolką (uszkodzony, rozłączony układ) może zaowocować "zapchaniem" się sterownika kodami błędu tak, że nie można go już "wyczyścić" komputerem i trzeba wymienić sterownik (tak miałem bo 1 właściciel jeździł z kontrolką - złączka pod fotelem).
To dziwne bo u mnie kontrolka świeciła cały czas. Przeczyściłem styki i nic to nie dalo więc wyjąłem żaróweczkę aby mnie nie drażniła.
Przy okazji przygód ze świecącą kontrolką oleju podjechałem do serwisu na komputer. Pokazał kod błedu napinaczy ale tylko - jeden bład.
Nie wystapiło coś takiego jak zapchanie tym błedem kompa. Po prostu pojawiał się jeden bład i już.
W serwisie powiedzieli, że uszkodzony napinacz nie zadziała a poducha wystrzeli jak będzie taka potrzeba.
Ot, i wszystko.
1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.