przez L-irek poniedziałek, 2 czerwca 2008, 18:07
Od razu odpowiedź na dwa poprzednie linki - oczywiście , że muszę wiązkę obejść "tylko ni ma kiedy sie za to zabrać"Dokładnie tak jest . Czujnik podaje sygnał obrotów do kompa . Jak ten odczytuje błędny sygnał i dostaje głupawki to i zapodaje zły sygnał na obrotek i stąd te dziwne wskazania w zakresie 1500-2000 przy rozruchu .Tym samym obrotek daje nam sygnał , że chyba cóś nie tak z wiązką ( tak sądzę , ale dopóki nie stwierdzę , że ominięcie pomogło to ta teoria nie jest pewna )Sprawa druga - w czujniku ni ma żadnych mechanicznych części , to cewka nawinięta na magnesie stałym z drobnym wypustem cała zalana plastikiem . W przypadku cewki jak to z cewkami bywa z reguły dostaje zwarcie między zwojowe lub przerwa w uzwojeniu .
Może jeszcze coś o tych elementach mechanicznych . Sygnał zbierany jest z koła zamachowego , które na swoim obwodzie w jednym miejscu ma wręb i ten wręb powoduje zmianę impedancji cewki , a to z kolei jest sygnałem , na który czeka komp i dalej go przetwarza .Tak więc tam ni mo sie co zepsuć .
================================================================================
1,9dTi,2001r,osobowy samczyk,zielony metalik,klima,4jaśki,podgrzewane dupki itd.