Zostałem wezwany przez naszego Szamana do tablicy to i odpowiadam.
Właśnie wróciłem z trasy z przyczepa campingową. Muszę stwierdzić, Kangoo-rek nie zwiódł moich oczekiwań w roli holownika. Trzeba było bardzo uważać aby nie przekraczać 100 km/h która to prędkośc w wypadku mojej przyczepy stanowi prawie granicę stabilności (max jechałem 115). Spalanie z przyczepą właśnie przy prędkości 90 - 100 km/h wyniosło 7,7 l/100km. Trasa o długości 1450km.
A teraz na pytania.
1/ hak mam fabryczny montowany u dealera w ramach gratisu - jest to odkręcalny BRINK (nie automat) (podobno koszt 800zł)
2/ przyczepę (hamowaną) można ciągnąć o wadze nie przekraczjącej masy własnej Kangoo-rka - u mnie w dowodzie i świadectwie homologacji jest 1200 kg i ciężarze do 3,5 tony
Ogólnie mogę powiedzieć, że jeździłem z przyczepami corocznie przez ostatnie 11 lat czterema różnymi autkami, ale dopiero jazda Kangoo-rkiem podczas ciągnięcia była po prostu przyjemnością