Nazwa dCi nieco myląca, nie wskazuje na posiadanie turbo - (D)iesel (C)ommon Rail (I)njection, w benzynowych TCe już lepiej zrobili (T)urbo (C)ontrol (E)fficience Silnik bez turbo to nie silnik, ino popierdółka, dobra w Cinquecento
Kangoo 1.5 dCi ( 85km ) Helios 2007, niebieski Menthe TE J42 Zadomowiony - 22.06.2012 ( 235 595 km ) Druga belka wjechała pod budę - 15.11.2019 ( 330 450 km ) 100 000 km z kangurem - 30.05.2020 ( 335 595 km )
przez Aleksander77 niedziela, 10 lipca 2016, 22:48
Cholera......mozecie mi uporządkować bebechy diesela w kangoo?ktory ma turbine a ktory nie ma????ten moj w robocie wogole nie ciagnie jak by mial turbo....wciskam a on idzie linearnie wolno jak mół.jak stary mercedes beczka..........
przez Aleksander77 poniedziałek, 11 lipca 2016, 09:21
cholera:(......awarie auta mi są nieznane bo jeździłem do tej pory Japonią(mitsubishi jezdziłem do 400tys benzyną i nic mu nie było,teraz mam civica aerodeck 365tys benzyna i jest jak z salonu) tylko.....bez sensu kupć auto i robić bo walnie,turbina albo coś innego.....a 19d patrzę 4x4(bo reszta grubo stara już w ofertach)pewnie to sporo pali bo na 4 koła?....
przez Aleksander77 poniedziałek, 11 lipca 2016, 10:35
Sa:)spojrz na allegro.nawet dzwonilem do tego granatowego i pytalem....ale mniejsza z dieslem....a jak jest z benzyniwymi chodzi o trwalosc i wogole uzytkowosc czy ekonomie(sa 1.2 i 1.6 16v)?????bo tu tez jest w czym wybrac????przepraszam ze sie motam trovhe w wypowiedziach zaraz wylatuje na Islandie i pisze miedzy pakowaniem a szykowaniem....
Ostatnio edytowano poniedziałek, 11 lipca 2016, 10:44 przez Aleksander77, łącznie edytowano 1 raz